Op zoek naar Nederlands / Vlaams materiaal?
Citaat van William op 31 juli 2011, 15:23Dutch This is een gesloten torrentsite waar je enkel Vlaams en Nederlands materiaal vindt (dus GEEN films uit Hollywood...).
Huidige statistieken:
Gebruikers: 267
Torrents: 2013
Seeders: 3333
Leechers: 216
Peers: 3549
Seed/Leech: 15.43
Seeds per torrent: 1.66
Verkeer: 17.88 TB
Content: 1.70 TB
Requests: 267
Mensen die geinteresseerd zijn in de laatste Films, muziek en TV series van Nederlandse bodem mogen mij een berichtje met hun email sturen voor een invite
Dutch This is een gesloten torrentsite waar je enkel Vlaams en Nederlands materiaal vindt (dus GEEN films uit Hollywood...).
Huidige statistieken:
Gebruikers: 267
Torrents: 2013
Seeders: 3333
Leechers: 216
Peers: 3549
Seed/Leech: 15.43
Seeds per torrent: 1.66
Verkeer: 17.88 TB
Content: 1.70 TB
Requests: 267
Mensen die geinteresseerd zijn in de laatste Films, muziek en TV series van Nederlandse bodem mogen mij een berichtje met hun email sturen voor een invite
Citaat van Marciej123 op 31 juli 2011, 16:24Nee. Feitelijk geen reclame. Want er staat geen link bij. Mag dus gewoon
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Nee. Feitelijk geen reclame. Want er staat geen link bij. Mag dus gewoon
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Citaat van William op 31 juli 2011, 18:19Dit is dus geen vraag maar reclame... :- toch?
Er is ook een soortgelijk topic voor Demonoid he
Dit is dus geen vraag maar reclame... :- toch?
Er is ook een soortgelijk topic voor Demonoid he
Citaat van William op 17 augustus 2011, 10:54DutchThis is echt een geweldige site, ik heb er onmiddelijk wat van gedownload en ik ben van plan er nog veel van te downloaden. Spijtig dat er toch nog heel wat materiaal mist.
DutchThis is echt een geweldige site, ik heb er onmiddelijk wat van gedownload en ik ben van plan er nog veel van te downloaden. Spijtig dat er toch nog heel wat materiaal mist.
Citaat van William op 1 februari 2012, 16:14Zoals jullie ongetwijfeld gemerkt zullen hebben was de site niet bereikbaar de laatste weken, maar we zijn weer terug op een nieuw domein, namelijk http://www.dutchthis.me/
(leden kunnen nog steeds een uitnodiging aanvragen in een privebericht
)
Zoals jullie ongetwijfeld gemerkt zullen hebben was de site niet bereikbaar de laatste weken, maar we zijn weer terug op een nieuw domein, namelijk http://www.dutchthis.me/
(leden kunnen nog steeds een uitnodiging aanvragen in een privebericht )
Citaat van Duken op 2 februari 2012, 12:25Nu is het dus wel reclame omdat er een link bijstaatWord besproken met de Mods, op deze wijze is het oogluikend toegestaan
Nu is het dus wel reclame omdat er een link bijstaat
Word besproken met de Mods, op deze wijze is het oogluikend toegestaan
Citaat van Demo op 2 februari 2012, 14:57Oke maar het is hele lelijke reclame, ik bedoel heel lelijk gepost dus is dat geen reden om het weg te halen?
Oke maar het is hele lelijke reclame, ik bedoel heel lelijk gepost dus is dat geen reden om het weg te halen?