Op zoek naar een nederlandstalig forum die nzb en dergelijke aanbied
Citaat van djfredproductions op 29 juli 2022, 05:29Hoi,
Welke site is het juist? Kan je even de link sturen of posten?
mvg
djfredproductions
Hoi,
mvg
djfredproductions
Citaat van Wesley79 op 29 juli 2022, 08:042 uur geleden zei djfredproductions:Hoi,
mvg
djfredproductions
Zou ik ook graag willen weten. Ik kan de link niet vinden. Ben benieuwd, dank!
Edit: laat maar, keek met mijn neus. Haha.
2 uur geleden zei djfredproductions:Hoi,
mvg
djfredproductions
Zou ik ook graag willen weten. Ik kan de link niet vinden. Ben benieuwd, dank!
Edit: laat maar, keek met mijn neus. Haha.
Citaat van darcey op 29 juli 2022, 12:2515 uur geleden zei rogier50:er staat een nieuwe site vanavond geplaatst bovenin in links
misschien zit je er al intussen maar misschien kan je daar vragen of je het team kan versterken
succes
kan je mij die link sturen via pm ik zie hem niet bvd
15 uur geleden zei rogier50:er staat een nieuwe site vanavond geplaatst bovenin in links
misschien zit je er al intussen maar misschien kan je daar vragen of je het team kan versterken
succes
kan je mij die link sturen via pm ik zie hem niet bvd
Citaat van DocOne op 3 augustus 2022, 17:21Op 28-7-2022 om 23:20 zei rogier50:er staat een nieuwe site vanavond geplaatst bovenin in links
succes
Helaas kan je hier alleen maar registreren met een invite van een member.
Heeft iemand nog een ander alternatief, want baal enorm dat PRL uit de lucht is gehaald, was een mooi forum met top content
Op 28-7-2022 om 23:20 zei rogier50:er staat een nieuwe site vanavond geplaatst bovenin in links
succes
Helaas kan je hier alleen maar registreren met een invite van een member.
Heeft iemand nog een ander alternatief, want baal enorm dat PRL uit de lucht is gehaald, was een mooi forum met top content
Citaat van Demo op 3 augustus 2022, 18:541 uur geleden zei DocOne:Helaas kan je hier alleen maar registreren met een invite van een member.
Hoe sneu ik dit ook voor je vind en ook voor anderen dit wordt helaas alleen maar moeilijker en m.........
en op een moment is het gewoon over en uit ( voor mijn gevoel binnen een paar jaar of eerder ) met de forums.
heb zelf ook een prachtige tijd gehad ( 12 jaar) met een aantal forums als poster van prog muziek en ook op spotnet uiteraard.
maar ben er nu zelf ook goed klaar mee is me de boetes van nu niet meer waard heb nog een gezin achter me staan.
SUCCES VERDER wen er vast al maar aan.
1 uur geleden zei DocOne:Helaas kan je hier alleen maar registreren met een invite van een member.
Hoe sneu ik dit ook voor je vind en ook voor anderen dit wordt helaas alleen maar moeilijker en m.........
en op een moment is het gewoon over en uit ( voor mijn gevoel binnen een paar jaar of eerder ) met de forums.
heb zelf ook een prachtige tijd gehad ( 12 jaar) met een aantal forums als poster van prog muziek en ook op spotnet uiteraard.
maar ben er nu zelf ook goed klaar mee is me de boetes van nu niet meer waard heb nog een gezin achter me staan.
SUCCES VERDER wen er vast al maar aan.