Op zoek naar een nederlandstalig forum die nzb en dergelijke aanbied
Citaat van Demo op 27 juli 2022, 19:23Hoi hoi
Als voormalig TnG vertaler, ben ik op zoek naar een nieuw forum die een vertaler/moderator/poster kan gebruiken.
Nu dat private-releases, Tng en dergelijke offline zijn gegaan, zoek ik een nieuw forum.
mvg
djfredproductions
Hoi hoi
Als voormalig TnG vertaler, ben ik op zoek naar een nieuw forum die een vertaler/moderator/poster kan gebruiken.
Nu dat private-releases, Tng en dergelijke offline zijn gegaan, zoek ik een nieuw forum.
mvg
djfredproductions
Citaat van tweety op 28 juli 2022, 07:29hallo
Ben je zeker dat ze off line zijn ,het kan ook zijn dat ze in onderhoud zijn ,ben gisteren nog op de site geweest ,maar deze morgen lukte het mij ook niet ,zooooooooo jammer ,vind dit een geweldige site met voor elk wat wils ik hoop dat ze enkel in onderhoud zijn want anders is dit wel balen hoor ,vond daar echt mijn ding qua serie's en andere leuke dingen ,en iets anders is er niet denk ik ,was ook al een tijdje op zoek naar zoiets ,wat stom nou zen nemen ons alles af wat leuk is ,ik hoop van harte dat ze terug online komen ,en ook jammer dat je geen contact kunt nemen voor te vragen wat er scheelt ,maar begrijp dat wel want er zijn mss mensen bij met niet zo fijne bedoelingen
hallo
Ben je zeker dat ze off line zijn ,het kan ook zijn dat ze in onderhoud zijn ,ben gisteren nog op de site geweest ,maar deze morgen lukte het mij ook niet ,zooooooooo jammer ,vind dit een geweldige site met voor elk wat wils ik hoop dat ze enkel in onderhoud zijn want anders is dit wel balen hoor ,vond daar echt mijn ding qua serie's en andere leuke dingen ,en iets anders is er niet denk ik ,was ook al een tijdje op zoek naar zoiets ,wat stom nou zen nemen ons alles af wat leuk is ,ik hoop van harte dat ze terug online komen ,en ook jammer dat je geen contact kunt nemen voor te vragen wat er scheelt ,maar begrijp dat wel want er zijn mss mensen bij met niet zo fijne bedoelingen
Citaat van Quirrel op 28 juli 2022, 07:41Volgens de geruchten is PR definitief offline helaas.
Misschien komt er nog een "officiële" mededeling maar ik ga helaas van het ergste uit.
Ben nu ook opzoek naar een een alternatief, hopelijk komt en is er nog ergens 1.
PR was een fijne geweldige site met een fijne userbase.
Volgens de geruchten is PR definitief offline helaas.
Misschien komt er nog een "officiële" mededeling maar ik ga helaas van het ergste uit.
Ben nu ook opzoek naar een een alternatief, hopelijk komt en is er nog ergens 1.
PR was een fijne geweldige site met een fijne userbase.
Citaat van cneeke op 28 juli 2022, 10:51Ik denk dat er niets meer komt, pak kans is tegenwoordig te groot met alle gevolgen van dien.
Zou er weer een site komen, dan is het maar voor enkel maanden en dan is het weer over.
Na FTD en Newzbin is het niet meer wat het ooit was. Jammer, maar we doen het maar mee.
Zelf heb ik de ingangen gevonden om mooie posten te vinden, denk aan buitenlandse communitys (torrent en nzb)
En met de NL-subtitles is het mooi geregeld, we weten waar ze staan. Gewoon je gedrag anders instellen(zoeken)
Deze site is een mooie communty met veel nieuws.
Ik denk dat er niets meer komt, pak kans is tegenwoordig te groot met alle gevolgen van dien.
Zou er weer een site komen, dan is het maar voor enkel maanden en dan is het weer over.
Na FTD en Newzbin is het niet meer wat het ooit was. Jammer, maar we doen het maar mee.
Zelf heb ik de ingangen gevonden om mooie posten te vinden, denk aan buitenlandse communitys (torrent en nzb)
En met de NL-subtitles is het mooi geregeld, we weten waar ze staan. Gewoon je gedrag anders instellen(zoeken)
Citaat van robinjoo1 op 28 juli 2022, 10:553 minuten geleden zei cneeke:Ik denk dat er niets meer komt, pak kans is tegenwoordig te groot met alle gevolgen van dien.
er is gewoon nog een spotweb online site
3 minuten geleden zei cneeke:Ik denk dat er niets meer komt, pak kans is tegenwoordig te groot met alle gevolgen van dien.
er is gewoon nog een spotweb online site
Citaat van cneeke op 28 juli 2022, 11:047 minuten geleden zei robinjoo1:er is gewoon nog een spotweb online site
Spiegeling van spotnet, klopt. Posters zie je niet veel meer die op communiy forums waren. Spotnet is niet veilig. Post al jaren niet meer
7 minuten geleden zei robinjoo1:er is gewoon nog een spotweb online site
Spiegeling van spotnet, klopt. Posters zie je niet veel meer die op communiy forums waren. Spotnet is niet veilig. Post al jaren niet meer
Citaat van robinjoo1 op 28 juli 2022, 11:072 minuten geleden zei cneeke:Spiegeling van spotnet, klopt. Posters zie je niet veel meer die op communiy forums waren. Spotnet is niet veilig. Post al jaren niet meer
hoezo niet veilig
download al jaren via webbased spotnet en nooit geen problemen
2 minuten geleden zei cneeke:Spiegeling van spotnet, klopt. Posters zie je niet veel meer die op communiy forums waren. Spotnet is niet veilig. Post al jaren niet meer
hoezo niet veilig
Citaat van cneeke op 28 juli 2022, 11:1811 minuten geleden zei robinjoo1:hoezo niet veilig
Items posten, daar heb ik het over.
11 minuten geleden zei robinjoo1:hoezo niet veilig
Items posten, daar heb ik het over.
Citaat van JackyvP op 28 juli 2022, 17:07Ja heel erg jammer dat hij uit de lucht is. Ik was er heel blij mee.
Ik hoop dat iemand nog een andere mogelijkheid weet.
Ja heel erg jammer dat hij uit de lucht is. Ik was er heel blij mee.
Ik hoop dat iemand nog een andere mogelijkheid weet.
Citaat van rogier50 op 28 juli 2022, 21:20Op 27-7-2022 om 21:23 zei Gast Anoniem lid:Hoi hoi
mvg
djfredproductions
er staat een nieuwe site vanavond geplaatst bovenin in links
misschien zit je er al intussen maar misschien kan je daar vragen of je het team kan versterken
succes
Op 27-7-2022 om 21:23 zei Gast Anoniem lid:Hoi hoi
mvg
djfredproductions
er staat een nieuwe site vanavond geplaatst bovenin in links
misschien zit je er al intussen maar misschien kan je daar vragen of je het team kan versterken
succes