Onduidelijk prestatieprobleem PC
Citaat van maikel96 op 24 december 2020, 09:20Op 22-12-2020 om 16:36 zei Duken:Is het nu wel gelukt met de default bios? Anders lijkt het echt een hardware issue
![]()
Nope nog geen verbetering helaas. Zal dan inderdaad aan de hardware liggen. Ik ga hem nogmaals ter reparatie opsturen. Even afwachten dan maar.
Toch bedankt voor jullie hulp en fijne feestdagen! Zodra ik meer weet zal ik het hier posten.
Op 22-12-2020 om 16:36 zei Duken:Is het nu wel gelukt met de default bios? Anders lijkt het echt een hardware issue
![]()
Nope nog geen verbetering helaas. Zal dan inderdaad aan de hardware liggen. Ik ga hem nogmaals ter reparatie opsturen. Even afwachten dan maar.
Toch bedankt voor jullie hulp en fijne feestdagen! Zodra ik meer weet zal ik het hier posten.
Citaat van maikel96 op 8 januari 2021, 14:26Het heeft even geduurd maar ik heb de oplossing gevonden. De software van MSI en Nvidia optimaliseren mijn games blijkbaar automatisch, daar is het mis gegaan. Toen ik deze optimalisaties heb uitgezet waren alle problemen opgelost..
Toch bedankt voor het meedenken iedereen!
Het heeft even geduurd maar ik heb de oplossing gevonden. De software van MSI en Nvidia optimaliseren mijn games blijkbaar automatisch, daar is het mis gegaan. Toen ik deze optimalisaties heb uitgezet waren alle problemen opgelost..
Toch bedankt voor het meedenken iedereen!