di. mei 13th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

nzbchronicle.net offline?

Page 1 of 6Volgende

Is nzbchronicle off line? Ik kan sinds 18 januari 2019 niet meer inloggen 

Ja sorry, dat ik een beetje vreemd reageer, vindt het eigenlijk ook wel logisch dat ze offline zijn, heb me een paar x geregistreerd en na 1 dag werdt je daar er al weer afgemieterd, ben er niet rouwig om, heb veel betere site's ondenkt

15 minuten geleden zei Misterkilobyte:

Ja sorry, dat ik een beetje vreemd reageer,

Dat doe je zeker Misterkilobyte, want NZBCronicle is helemaal niet offline en als er ook maar iets negatiefs te vertellen is over deze website ben je er weer als de kippen bij. Daar moet je toch eens mee gaan stoppen, want je lokt weer negatieve reacties uit op deze manier.

Ik kan je zeggen dat ik nog niet eens op iets gereageerd heb op dat forum en je was er al weer vanaf gesmeten en nee geen rare dingen gezegt - gedaan - gereageerd, het enige wat ik niet deed was doneren en hup zo weer er af, ik lok helemaal niks uit het is de waarheid op een stokje, en er zijn meer met dezelfde ervaring, ook vaak een mail gestuurd waarom, geen antwoord zo ga je niet met mensen om, en ik kan je zeggen ben al 53jaar en heb al heel wat gedaan voor andere mensen om wat binnen te krijgen en dat was al vanaf Napster/FTD tijd maar zoiets heb ik nooit meegemaakt, het is gewoon de ervaring die ik met die site heb (en daar kan ik ook niks aan doen, als je niet fatsoenlijk op de mail reageerd, ben ik niet de gene die iets vreemd doe het zijn hun)

Dag begrijp ik @Misterkilobyte. Probleem is wel dat het zoals drifter aangeeft; negatieve reacties worden uitgelokt en wij niet kunnen beoordelen waar de waarheid ligt. 😥

Misschien gaat het nu goed, maar we hebben in het verleden veel gedoe gehad met andere communities over wat wel en niet waar was.

Gelukkig is nzbchronicle niet offline. Vind het wel jammer dat ik niet op de site kan.

1 uur geleden zei Duken:

Dag begrijp ik @Misterkilobyte. Probleem is wel dat het zoals drifter aangeeft; negatieve reacties worden uitgelokt en wij niet kunnen beoordelen waar de waarheid ligt. 😥

Misschien gaat het nu goed, maar we hebben in het verleden veel gedoe gehad met andere communities over wat wel en niet waar was.

Oke dat begrijp ik ook wel weer sorry voor mijn eerdere opmerkingen

4 uur geleden zei 4december:

Gelukkig is nzbchronicle niet offline. Vind het wel jammer dat ik niet op de site kan.

Kan je toevallig je gegevens naar mij toe sturen via pm dan kan ik het voor je navragen.

Toevallig zit ik wel op de site.

Vriendelijk verzoek in deze topic verder geen discussie te voeren of opmerkingen te plaatsen over de werkwijze van NZBChronicle want daar is Duken.nl niet het platform voor.

Andere topics betreffende NZB websites moesten ook al gesloten worden vanwege een continue welles/nietes discussie van voor en tegenstanders.

Ik kan er ook al een tijd niet op komen. Jammer, was er zo blij mee.

Page 1 of 6Volgende