wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

NZB forums: Sorteren op nieuwe content

VorigePage 3 of 3
8 minuten geleden zei anoniem1:

@Diederikheb je een invite nodig ?

Yep kan ik goed gebruiken

2 uur geleden zei Diederik:

Niemand is iets verplicht aan een ander maar we kunnen elkaar toch gewoon helpen?

Ik doe dit al zo lang en heb zelfs NZB handmatig via de indexen gezocht wat tegenwoordig vrijwel onmogelijk is op uitzondering van Anime. Ik heb er zelf genoeg voor gedaan en zelf donaties vaak genoeg gedaan op forums als Newzbin en old school FTD.

Maar als jij eerlijk bent weet je ook dat het zoeken van forums velen malen lastiger is dan 10 jaar geleden en dat de juiste vinden zelf nog veel moeilijker is en ik begrijp het ook dat je niets meer stuurt omdat niemand je er voor dankt of zelf verder helpt maar dat wil toch niet zeggen dat iedereen zo is.

Met dat laatste zeg je precies wat de ander zei ik zit erbij dus jij hebt lekker pech.

Geeft niets maar ik onthoud het wel.

Uiteraard, het is zeker moeilijker dan 10jaar geleden. Maar ik ben dan ook samen met die 10jaar mee gaan ontwikkelen, en heb mij zelf alternatieven aangeleerd, waardoor ik niet afhankelijk ben van forums. Ik zelf ben ook bij geen één forum aangemeld, en heb daar ook geen behoefte meer aan.
Maar uiteraard waren de tijden van FTD en newzbin wel de uitkomst voor velen, maar voor de gene die ook door ontwikkeld zijn samen met de NZB wereld zijn we niet forum afhankelijk geworden.

Met vriendelijke groet,
SwitchFreak

30 minuten geleden zei SwitchFreak:

Uiteraard, het is zeker moeilijker dan 10jaar geleden. Maar ik ben dan ook samen met die 10jaar mee gaan ontwikkelen, en heb mij zelf alternatieven aangeleerd, waardoor ik niet afhankelijk ben van forums. Ik zelf ben ook bij geen één forum aangemeld, en heb daar ook geen behoefte meer aan.
Maar uiteraard waren de tijden van FTD en newzbin wel de uitkomst voor velen, maar voor de gene die ook door ontwikkeld zijn samen met de NZB wereld zijn we niet forum afhankelijk geworden.

Met vriendelijke groet,
SwitchFreak

Als ik zaken gewoon handmatig kon opzoeken was ik allang nergens meer bij gegaan maar gaat lastig want intypen van namen zit er niet meer bij en dan wordt het lastig. Ik was er voorheen heel handig in het zoeken via indexer.

Langzamerhand zijn we redelijk off topic geraakt.... 😉, maar idd via indexers handmatig zoeken is voor de meeste zaken niet te doen door versleuteling bestandsnaam wegens N&T, nog niet te spreken over bestanden die met een wachtwoord zijn uitgerust. Gelukkig hebben we voor usenet Sp*tn*t nog waar de meeste zaken nog zijn te krijgen en anders gewoon switchen naar torrents...  Kortom nog genoeg te vinden buiten de enkele nog in de lucht zijnde communities om 😎

@Consult we raken inderdaad off-topic, maar het is een gezonde discussie waar mensen eventuele andere zaken aan kunnen prijzen. Zodat nzb afhankelijkheid kan worden omgevormd tot onafhankelijkheid van forums.

17 uur geleden zei Consult:

Langzamerhand zijn we redelijk off topic geraakt.... 😉, maar idd via indexers handmatig zoeken is voor de meeste zaken niet te doen door versleuteling bestandsnaam wegens N&T, nog niet te spreken over bestanden die met een wachtwoord zijn uitgerust. Gelukkig hebben we voor usenet Sp*tn*t nog waar de meeste zaken nog zijn te krijgen en anders gewoon switchen naar torrents...  Kortom nog genoeg te vinden buiten de enkele nog in de lucht zijnde communities om 😎

Ja precies en ook als ze een wachtwoord toevoegen in het NZB pakketje (alleen txt file of NZB link maar dan zit het er niet bij. Ook de ellenlange codes ook dramatisch om iets te vinden. Anime/Manga lukt goed maar de rest is super suck lol.

Op 20-8-2022 om 14:21 zei Diederik:

Yep kan ik goed gebruiken

Zou er ook wel een kunnen gebruiken 🤞 #dtv

1 uur geleden zei Tijgertje2005:

Zou er ook wel een kunnen gebruiken 🤞 #dtv

Het deurtje zit daar op slot en gaat voorlopig helaas ook niet open. Gewoon alles in de gaten houden

VorigePage 3 of 3