nzb forum libertas.international offline
Citaat van Breaker_25 op 10 augustus 2022, 08:3210 uur geleden zei extreme:Heb even speurwerk gedaan, die komt wel weer online.
beste mensen zo u ziet is het forum nu geheel offline op de pagina die u nu krijgt te zien
NIET INLOGGEN
dat heeft geen enkele zin
op het moment weet ik verder niet meer dan wat ik heb gemeld
dus reacties met ik kom er niet meer op en ik krijg onveilige site heeft geen enkele zin
als er iets te melden valt over het forum zult u dit hier ter zijner tijd echt wel lezen .
UPDATE....... voor nu bekend komt forum TOT NADER BERICHT NIET MEER ONLINE .....
10 uur geleden zei extreme:Heb even speurwerk gedaan, die komt wel weer online.
beste mensen zo u ziet is het forum nu geheel offline op de pagina die u nu krijgt te zien
NIET INLOGGEN
dus reacties met ik kom er niet meer op en ik krijg onveilige site heeft geen enkele zin
als er iets te melden valt over het forum zult u dit hier ter zijner tijd echt wel lezen .
UPDATE....... voor nu bekend komt forum TOT NADER BERICHT NIET MEER ONLINE .....
Citaat van Edjuh 71 op 10 augustus 2022, 08:46we moeten er maar het beste van hopen. voorlopig blijft hij een beveiligingsmelding maken, dus wie weet komt er wel een nieuwe via een omweg.
we wachten het rustig af.
we moeten er maar het beste van hopen. voorlopig blijft hij een beveiligingsmelding maken, dus wie weet komt er wel een nieuwe via een omweg.
we wachten het rustig af.
Citaat van Hurley op 10 augustus 2022, 09:24Tja als het onderhoud was geweest hadden we nu wel een update gehad van de staff, blijkbaar is er toch een andere reden om het direct offline te trekken. Was een mooi initiatief, mogelijk toch wat zenuwachtiger geworden door wat er nu speelt met MrAudi
Tja als het onderhoud was geweest hadden we nu wel een update gehad van de staff, blijkbaar is er toch een andere reden om het direct offline te trekken. Was een mooi initiatief, mogelijk toch wat zenuwachtiger geworden door wat er nu speelt met MrAudi
Citaat van Bellabeer op 10 augustus 2022, 09:2653 minuten geleden zei Breaker_25:beste mensen zo u ziet is het forum nu geheel offline op de pagina die u nu krijgt te zien
NIET INLOGGEN
Dat heeft dan helaas niet lang geduurd. We hopen maar op het beste.
53 minuten geleden zei Breaker_25:beste mensen zo u ziet is het forum nu geheel offline op de pagina die u nu krijgt te zien
NIET INLOGGEN
Dat heeft dan helaas niet lang geduurd. We hopen maar op het beste.
Citaat van extreme op 10 augustus 2022, 09:47@Bellabeer Wat ik zie en zag was dat er verandering in hosting was / is. Meestal komt het dan wel goed.
@Bellabeer Wat ik zie en zag was dat er verandering in hosting was / is. Meestal komt het dan wel goed.
Citaat van Bellabeer op 10 augustus 2022, 09:501 minuut geleden zei extreme:@Bellabeer Wat ik zie en zag was dat er verandering in hosting was / is. Meestal komt het dan wel goed.
Dank je wel voor je reactie. "extreme".
Maar als ik bij Breaker_25 kijk, lees ik toch wat anders. Hopen maar dat ze terugkomen. We moeten er maar vertrouwen in hebben.
1 minuut geleden zei extreme:@Bellabeer Wat ik zie en zag was dat er verandering in hosting was / is. Meestal komt het dan wel goed.
Dank je wel voor je reactie. "extreme".
Maar als ik bij Breaker_25 kijk, lees ik toch wat anders. Hopen maar dat ze terugkomen. We moeten er maar vertrouwen in hebben.
Citaat van Breaker_25 op 10 augustus 2022, 09:51laat extreme maar lullen oke
u verneemt het vanzelf verder doen we geen aannames
laat extreme maar lullen oke
Citaat van Bellabeer op 10 augustus 2022, 12:432 uur geleden zei Breaker_25:laat extreme maar lullen oke
Bedankt voor de info, ik hou het wel in de gaten.
2 uur geleden zei Breaker_25:laat extreme maar lullen oke
Bedankt voor de info, ik hou het wel in de gaten.
Citaat van Roz_an_Ni op 10 augustus 2022, 12:51Ik vind het wel vreemd eerlijk gezegd. Als een site geopend is wordt er van alle kanten berichten geplaatst en is een ieder open in zijn verhaal
Nu blijft het allemaal wat duister en geheimzinnig. Waarom niet gewoon benoemen waar het op staat, dan weten de mensen ook waar ze aan toe zijn.
Maar dit is alleen mijn mening, misschien dat Tuinbever nog duidelijkheid kan verschaffen aangezien hij de enige is die de database in beheer heeft
wat ik vernomen heb van mraudi zijn bericht op dit forum.
Ik vind het wel vreemd eerlijk gezegd. Als een site geopend is wordt er van alle kanten berichten geplaatst en is een ieder open in zijn verhaal
Nu blijft het allemaal wat duister en geheimzinnig. Waarom niet gewoon benoemen waar het op staat, dan weten de mensen ook waar ze aan toe zijn.
Maar dit is alleen mijn mening, misschien dat Tuinbever nog duidelijkheid kan verschaffen aangezien hij de enige is die de database in beheer heeft
wat ik vernomen heb van mraudi zijn bericht op dit forum.