nzb forum libertas.international offline
Citaat van NightCrawlerNXS op 9 augustus 2022, 21:19Ik had vandaag ook al zoiets van apart...
Vanmorgen een melding dat er onderhoud was, daarna een foutmelding over het beveiligingscertificaat.. en daarna was de server onbereikbaar..
Hoop niet dat dit een kortstondige opleving was ....
Ik had vandaag ook al zoiets van apart...
Vanmorgen een melding dat er onderhoud was, daarna een foutmelding over het beveiligingscertificaat.. en daarna was de server onbereikbaar..
Hoop niet dat dit een kortstondige opleving was ....
Citaat van donna23 op 10 augustus 2022, 05:567 uur geleden zei extreme:Heb even speurwerk gedaan, die komt wel weer online.
hopen het
7 uur geleden zei extreme:Heb even speurwerk gedaan, die komt wel weer online.
hopen het
Citaat van grandma op 10 augustus 2022, 07:29Veel lef voor nodig om een NZB forum te beginnen tegenwoordig en laten we het beste er van hopen. Geduld is een schone zaak.
Veel lef voor nodig om een NZB forum te beginnen tegenwoordig en laten we het beste er van hopen. Geduld is een schone zaak.
Citaat van Bellabeer op 10 augustus 2022, 08:029 uur geleden zei extreme:Heb even speurwerk gedaan, die komt wel weer online.
Dan weet jij meer dan de rest? Voorlopig zijn ze nog offline😏
41 minuten geleden zei Loolladin:Ik vrees er toch voor hoor. Duurt nu wel heel lang.
Ja mijn idee, maar wellicht doen ze alles in de avonduren.
9 uur geleden zei extreme:Heb even speurwerk gedaan, die komt wel weer online.
Dan weet jij meer dan de rest? Voorlopig zijn ze nog offline😏
41 minuten geleden zei Loolladin:Ik vrees er toch voor hoor. Duurt nu wel heel lang.
Ja mijn idee, maar wellicht doen ze alles in de avonduren.