NZB downloaden voor Mac Gebruikers
Citaat van Zombymario op 14 april 2012, 09:58morgen
hoe kom ik aan de TPB
Maar als je provider Ziggo of XS4all is moet je het even zo doen: http://translate.google.nl/translate?sl=nl&tl=en&js=n&prev=_t&hl=nl&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=www.thepiratebay.org
http://www.duken.nl/blokkade-thepiratebay-omzeilen-via-google-translate/
morgen
hoe kom ik aan de TPB
Maar als je provider Ziggo of XS4all is moet je het even zo doen: http://translate.google.nl/translate?sl=nl&tl=en&js=n&prev=_t&hl=nl&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=www.thepiratebay.org
http://www.duken.nl/blokkade-thepiratebay-omzeilen-via-google-translate/
Citaat van William op 16 april 2012, 11:39u torrent werkt niet bij vanwege blokkade bij Ziggo.
nzbVortex heeft uiteindelijk prima gewerkt het is vrij simpel in gebruik, allen de download locatie (ext. HDD) vindt hij niet als locatie, ik denk dat het met de mac te maken heeft , formateren in meteen aan de mac koppelen.
Resumee:
spotplanet.org en nzb Vortex een goed huwelijk voor de Mac houders
u torrent werkt niet bij vanwege blokkade bij Ziggo.
nzbVortex heeft uiteindelijk prima gewerkt het is vrij simpel in gebruik, allen de download locatie (ext. HDD) vindt hij niet als locatie, ik denk dat het met de mac te maken heeft , formateren in meteen aan de mac koppelen.
Resumee:
spotplanet.org en nzb Vortex een goed huwelijk voor de Mac houders
Citaat van Robin op 16 april 2012, 12:04uTorrent moet ongeacht welke provider je hebt gewoon werken, waarschijnlijk ligt het probleem dan ook ergens anders.
Voor de rest hebben Utorrent en NZBvortex + Spotplanet niets met elkaar te maken, het zijn twee verschillende download methode (appels met peren).
In ieder geval helemaal mooi dat het nu werkt
!
uTorrent moet ongeacht welke provider je hebt gewoon werken, waarschijnlijk ligt het probleem dan ook ergens anders.
Voor de rest hebben Utorrent en NZBvortex + Spotplanet niets met elkaar te maken, het zijn twee verschillende download methode (appels met peren).
In ieder geval helemaal mooi dat het nu werkt !
Citaat van William op 6 september 2017, 08:35Met het oog op het steeds meer gecontroleerde torrent verkeer ga ik mijn nieuwsgroepen carriere maar een nieuw leven inblazen.
Met het oog op het steeds meer gecontroleerde torrent verkeer ga ik mijn nieuwsgroepen carriere maar een nieuw leven inblazen.
Citaat van Duken op 6 september 2017, 08:447 minuten geleden zei Bart':Met het oog op het steeds meer gecontroleerde torrent verkeer ga ik mijn nieuwsgroepen carriere maar een nieuw leven inblazen.
Vergeet je VPN niet
Maar inderdaad vanaf deze maand wordt het torrentverkeer in de gaten gehouden voor de Nederlanders
Op verzoek van rechthebbenden – filmmaatschappijen en distributeurs – houdt Texcipio de peer-to-peer-netwerken in de gaten. Dat zijn decentrale computernetten, vindbaar gemaakt door websites die torrent-bestandjes verspreiden met locaties van gekopieerde films, muziek en software.
Dat gaat zo: Texcipio downloadt zo’n torrent via een programma als Azureus en registreert welke computers er komen snuffelen, downloaden en uploaden. Elk computeradres (IP-adres) wordt bewaard en volgens Türbach is dat geaccepteerd bewijs in de rechtbank. Saillant detail: om te controleren of monitoringbedrijven als Texcipio hun werk wel goed doen, downloaden filmmaatschappijen zelf hun eigen films.
7 minuten geleden zei Bart':Met het oog op het steeds meer gecontroleerde torrent verkeer ga ik mijn nieuwsgroepen carriere maar een nieuw leven inblazen.
Vergeet je VPN niet Maar inderdaad vanaf deze maand wordt het torrentverkeer in de gaten gehouden voor de Nederlanders
Op verzoek van rechthebbenden – filmmaatschappijen en distributeurs – houdt Texcipio de peer-to-peer-netwerken in de gaten. Dat zijn decentrale computernetten, vindbaar gemaakt door websites die torrent-bestandjes verspreiden met locaties van gekopieerde films, muziek en software.
Dat gaat zo: Texcipio downloadt zo’n torrent via een programma als Azureus en registreert welke computers er komen snuffelen, downloaden en uploaden. Elk computeradres (IP-adres) wordt bewaard en volgens Türbach is dat geaccepteerd bewijs in de rechtbank. Saillant detail: om te controleren of monitoringbedrijven als Texcipio hun werk wel goed doen, downloaden filmmaatschappijen zelf hun eigen films.
Citaat van Meh Meh op 6 september 2017, 12:394 uur geleden zei Bart':Met het oog op het steeds meer gecontroleerde torrent verkeer ga ik mijn nieuwsgroepen carriere maar een nieuw leven inblazen.
Dat is een uitstekend idee. Maar gebruik wel SSL en een VPN. En voor de zekerheid je echte naam nooit gebruiken als je een VPN aanvraagd.
4 uur geleden zei Bart':Met het oog op het steeds meer gecontroleerde torrent verkeer ga ik mijn nieuwsgroepen carriere maar een nieuw leven inblazen.
Dat is een uitstekend idee. Maar gebruik wel SSL en een VPN. En voor de zekerheid je echte naam nooit gebruiken als je een VPN aanvraagd.