wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Nieuws Serveradressen van Providers / Pay Servers / Gratis Nieuwsservers

VorigePage 16 of 18Volgende

Jongens, jongens, als je elkaar wilt quoten dan graag alleen het deel waar je op wilt antwoorden. Zo houden we het forum wat overzichtelijker. ;)

Jongens, jongens, als je elkaar wilt quoten dan graag alleen het deel waar je op wilt antwoorden. Zo houden we het forum wat overzichtelijker. ;)

Dat is een beetje moeilijk, dan moet je al dat tekst weg gaan halen... Dan kan je net zo goed niet quoten :P

Ik heb ook niet gezegd dat het een newsreader was, maar een programma en gratis ;)

Sorry, ik dacht dat jij dacht dat de retentie via het programma ging. Spijt me.

Ik heb ook niet gezegd dat het een newsreader was, maar een programma en gratis ;)

Sorry, ik dacht dat jij dacht dat de retentie via het programma ging. Spijt me.

haha de besten kunnen ook foutjes maken

Als je bijvoorbeeld op Ziggo iets post, komt het dan op alle nederlandse provider nieuwsgroepen te staan?

Hoe bedoel je? Het komt gewoon op alle nzb-sites te staan. Dus bijvoorbeeld op binsearch, nzbindex  ;)

Even een vraag over die nieuwsservers, ik maak nu gebruik van spotgrit alleen heb ik bij mijn provider een limiet van 50GB en dat is best snel op, nu zit ik er over te denken een pay-server te nemen alleen geen idee welke. Iemand die goede ervaring heeft met een van de servers?

Heb met eweka ervaring. Gebruik ik altijd.

Gewoon smsje sturen 24 uur downloaden. Duurt ongeveer 10 minuten voordat het is geactiveerd, maar werkt perfect :)

Serveradressen van Gratis servers

just4today.net/

Server: news.just4today.net

Retention ~10+ days

Username : Check de site van just4today

Password: Check de site van just4today

Max connections: 2

Just4Today is "currently down for maintenance"

just4today.net/ is niet gratis meer  :(

En over Hitnews Trial, ik kan hem niet meer vinden? Is die weg oid?

VorigePage 16 of 18Volgende