Nieuws Serveradressen van Providers / Pay Servers / Gratis Nieuwsservers
Citaat van Robbert op 13 juni 2011, 17:30Jongens, jongens, als je elkaar wilt quoten dan graag alleen het deel waar je op wilt antwoorden. Zo houden we het forum wat overzichtelijker.
Jongens, jongens, als je elkaar wilt quoten dan graag alleen het deel waar je op wilt antwoorden. Zo houden we het forum wat overzichtelijker.
Citaat van IfElse op 13 juni 2011, 17:33Jongens, jongens, als je elkaar wilt quoten dan graag alleen het deel waar je op wilt antwoorden. Zo houden we het forum wat overzichtelijker.
Dat is een beetje moeilijk, dan moet je al dat tekst weg gaan halen... Dan kan je net zo goed niet quoten
Jongens, jongens, als je elkaar wilt quoten dan graag alleen het deel waar je op wilt antwoorden. Zo houden we het forum wat overzichtelijker.
Dat is een beetje moeilijk, dan moet je al dat tekst weg gaan halen... Dan kan je net zo goed niet quoten
Citaat van Zombymario op 13 juni 2011, 19:22Ik heb ook niet gezegd dat het een newsreader was, maar een programma en gratis
Sorry, ik dacht dat jij dacht dat de retentie via het programma ging. Spijt me.
Ik heb ook niet gezegd dat het een newsreader was, maar een programma en gratis
Citaat van William op 13 juni 2011, 19:26Ik heb ook niet gezegd dat het een newsreader was, maar een programma en gratis
haha de besten kunnen ook foutjes maken
Ik heb ook niet gezegd dat het een newsreader was, maar een programma en gratis
haha de besten kunnen ook foutjes maken
Citaat van William op 24 september 2011, 14:50Als je bijvoorbeeld op Ziggo iets post, komt het dan op alle nederlandse provider nieuwsgroepen te staan?
Als je bijvoorbeeld op Ziggo iets post, komt het dan op alle nederlandse provider nieuwsgroepen te staan?
Citaat van Zombymario op 24 september 2011, 14:52Hoe bedoel je? Het komt gewoon op alle nzb-sites te staan. Dus bijvoorbeeld op binsearch, nzbindex
Hoe bedoel je? Het komt gewoon op alle nzb-sites te staan. Dus bijvoorbeeld op binsearch, nzbindex
Citaat van PCgamer op 20 november 2011, 12:20Even een vraag over die nieuwsservers, ik maak nu gebruik van spotgrit alleen heb ik bij mijn provider een limiet van 50GB en dat is best snel op, nu zit ik er over te denken een pay-server te nemen alleen geen idee welke. Iemand die goede ervaring heeft met een van de servers?
Even een vraag over die nieuwsservers, ik maak nu gebruik van spotgrit alleen heb ik bij mijn provider een limiet van 50GB en dat is best snel op, nu zit ik er over te denken een pay-server te nemen alleen geen idee welke. Iemand die goede ervaring heeft met een van de servers?
Citaat van Rikkert. op 20 november 2011, 13:00Heb met eweka ervaring. Gebruik ik altijd.
Gewoon smsje sturen 24 uur downloaden. Duurt ongeveer 10 minuten voordat het is geactiveerd, maar werkt perfect
Heb met eweka ervaring. Gebruik ik altijd.
Gewoon smsje sturen 24 uur downloaden. Duurt ongeveer 10 minuten voordat het is geactiveerd, maar werkt perfect
Citaat van T H W I T op 20 november 2011, 15:47Serveradressen van Gratis servers
just4today.net/
Server: news.just4today.net
Retention ~10+ days
Username : Check de site van just4today
Password: Check de site van just4today
Max connections: 2
Just4Today is "currently down for maintenance"
Serveradressen van Gratis servers
just4today.net/
Server: news.just4today.net
Retention ~10+ days
Username : Check de site van just4today
Password: Check de site van just4today
Max connections: 2
Just4Today is "currently down for maintenance"
Citaat van Freddytje op 26 november 2011, 17:30just4today.net/ is niet gratis meer
En over Hitnews Trial, ik kan hem niet meer vinden? Is die weg oid?
just4today.net/ is niet gratis meer
En over Hitnews Trial, ik kan hem niet meer vinden? Is die weg oid?