Nieuwe moderator op Duken.nl
Citaat van Vampire Inspector op 6 april 2022, 19:45
@Duken Dat komt helemaal goed met deze geestelijk vader van veel internet forums 🙂 @Tuinbever 🎉Gefeliciteerd🎊 met deze mooie extra verantwoordelijkheid😇
Wees Streng Doch Rechtvaardig 🧛♂️
@Duken Dat komt helemaal goed met deze geestelijk vader van veel internet forums 🙂 @Tuinbever 🎉Gefeliciteerd🎊 met deze mooie extra verantwoordelijkheid😇
Wees Streng Doch Rechtvaardig 🧛♂️
Citaat van William op 7 april 2022, 09:56Welkom @TuinbeverEn @Duken: doe rustig aan.
Welkom @TuinbeverEn @Duken: doe rustig aan.
Citaat van richardwiet op 7 april 2022, 17:52ik wilde bij deze SwitchFreak en tuinbever heel veel succes toe wensen met hun mod functie op deze geweldige forum
groetjes van wietje
ik wilde bij deze SwitchFreak en tuinbever heel veel succes toe wensen met hun mod functie op deze geweldige forum
groetjes van wietje
Citaat van Demo op 15 april 2022, 20:34Ik ben misschien niet actief met reageren op alles, of druk in de homebrew club.
Momenteel zelf privé ook ontzettend druk met de zaak, maar ik ben wel elke dag even online om alles te bekijken.@TuinbeverGezellig dat je er ook bij bent, en zoals ze zeggen; Just like the old days 😋
Ik ben misschien niet actief met reageren op alles, of druk in de homebrew club.
Momenteel zelf privé ook ontzettend druk met de zaak, maar ik ben wel elke dag even online om alles te bekijken.
@TuinbeverGezellig dat je er ook bij bent, en zoals ze zeggen; Just like the old days 😋
Citaat van Duken op 16 april 2022, 05:048 uur geleden zei SwitchFreak:Ik ben misschien niet actief met reageren op alles, of druk in de homebrew club.
Momenteel zelf privé ook ontzettend druk met de zaak, maar ik ben wel elke dag even online om alles te bekijken.@TuinbeverGezellig dat je er ook bij bent, en zoals ze zeggen; Just like the old days 😋
Erg herkenbaar.... Daarom hebben we ook de verplichte huisregel: Privé gaat altijd voor. 😉 Ik moet we zelf nu ook even gebruik van maken. Er komen straks weer rustige tijden 👍
8 uur geleden zei SwitchFreak:Ik ben misschien niet actief met reageren op alles, of druk in de homebrew club.
Erg herkenbaar.... Daarom hebben we ook de verplichte huisregel: Privé gaat altijd voor. 😉 Ik moet we zelf nu ook even gebruik van maken. Er komen straks weer rustige tijden 👍
Citaat van Demo op 16 april 2022, 13:46Tuinbever en ik gaan al best een poos terug in de NZB wereld, en we kennen elkaar al wel een poosje namelijk.
Tuinbever en ik gaan al best een poos terug in de NZB wereld, en we kennen elkaar al wel een poosje namelijk.
Citaat van Big_M op 1 mei 2022, 08:54Oh is het team weer bij elkaar LOL.
Altijd lastig als het prive plots erg druk is/word en je dan zelfs geen tijd hebt dit te melden.
Ik wens jullie dan ook veel succes met het vervullen van jullie Moderator functie
Grtz, Big_M
Oh is het team weer bij elkaar LOL.
Altijd lastig als het prive plots erg druk is/word en je dan zelfs geen tijd hebt dit te melden.
Ik wens jullie dan ook veel succes met het vervullen van jullie Moderator functie
Grtz, Big_M
Citaat van koffieleut op 1 mei 2022, 13:32veel plezier met de mod status !
veel plezier met de mod status !