Nieuw forum: Zombienation.live
Citaat van Demo op 28 september 2019, 20:553 uur geleden zei PBM:Een forum waar ik toevallig vandaag tegenaan liep. Doe er je voordeel mee.
de registratie pagina lijkt op die van force4fun zijn ze misschien nu al terug?
3 uur geleden zei PBM:Een forum waar ik toevallig vandaag tegenaan liep. Doe er je voordeel mee.
de registratie pagina lijkt op die van force4fun zijn ze misschien nu al terug?
Citaat van Demo op 29 september 2019, 08:2116 uur geleden zei PBM:Een forum waar ik toevallig vandaag tegenaan liep.
Toeval geloof ik niet in, maar het is weer een nieuwe site van de zelfde eigenaars als Force4fun. Geeft in ieder geval weer wat meer mogelijkheden om aan de gewenste content te komen, die voor iedereen natuurlijk verschillend is.
16 uur geleden zei PBM:Een forum waar ik toevallig vandaag tegenaan liep.
Toeval geloof ik niet in, maar het is weer een nieuwe site van de zelfde eigenaars als Force4fun. Geeft in ieder geval weer wat meer mogelijkheden om aan de gewenste content te komen, die voor iedereen natuurlijk verschillend is.
Citaat van NOFate op 29 september 2019, 11:4119 hours ago, PBM said:Een forum waar ik toevallig vandaag tegenaan liep. Doe er je voordeel mee.
hoe vind je die forums zomaar spontaan?
19 hours ago, PBM said:Een forum waar ik toevallig vandaag tegenaan liep. Doe er je voordeel mee.
hoe vind je die forums zomaar spontaan?
Citaat van woefdram op 29 september 2019, 14:112 uur geleden zei NOFate:hoe vind je die forums zomaar spontaan?
![]()
Via spotnet. In de sectie boeken zie je zombienation als uploader. Precies dezelfde aanmeldprocedure als force4fun.
2 uur geleden zei NOFate:hoe vind je die forums zomaar spontaan?
![]()
Via spotnet. In de sectie boeken zie je zombienation als uploader. Precies dezelfde aanmeldprocedure als force4fun.
Citaat van Demo op 29 september 2019, 14:4427 minuten geleden zei woefdram:Via spotnet. In de sectie boeken zie je zombienation als uploader. Precies dezelfde aanmeldprocedure als force4fun.
Kijk, dit is een reactie die ergens op slaat en duidelijk is.
Er is een uploader op Spotnet die in al zijn posts een reclame link plaatst naar een website waar hij/zij kennelijk normaal ook uploader is en dat is overduidelijk de nu genoemde site.
27 minuten geleden zei woefdram:Via spotnet. In de sectie boeken zie je zombienation als uploader. Precies dezelfde aanmeldprocedure als force4fun.
Kijk, dit is een reactie die ergens op slaat en duidelijk is. Er is een uploader op Spotnet die in al zijn posts een reclame link plaatst naar een website waar hij/zij kennelijk normaal ook uploader is en dat is overduidelijk de nu genoemde site.
Citaat van Thampon op 2 oktober 2019, 06:06Dit was dus ook de reden waarom ik gebanned ben op NewzBin.
Denk dat dit meer een persoonlijke vete is tegen de makers of owners van dit forum.
Anyway ik registreer hier....
Dit was dus ook de reden waarom ik gebanned ben op NewzBin.
Denk dat dit meer een persoonlijke vete is tegen de makers of owners van dit forum.
Anyway ik registreer hier....