Netflix Amazon NL via VPN
Citaat van Klosjaar op 19 oktober 2020, 21:52Heb anderhalf uur gebabbeld met een medewerker van Express VPN man man man wat een miserie hij zij me dat het werkte toen bleek dat ie het had getest met een smartphone terwijl ik duidelijk aan gaf dat het niet werkte op een pc en ik maar alles aan het uitproberen was dus voor de
Dit stuk bleek onjuist. Edit info smartphone gebruikers uit België is er wel goed nieuws je kan met Express VPN titels bekijken van Netflix die alleen in Nederland beschikbaar zijn met de smartphone via de app via de computer werkt het niet hopelijk
hebben jullie hier wat aan en mocht er iemand zijn die dit werkend heeft via de pc dan hoor ik dit graag alvast bedankt
Heb anderhalf uur gebabbeld met een medewerker van Express VPN man man man wat een miserie hij zij me dat het werkte toen bleek dat ie het had getest met een smartphone terwijl ik duidelijk aan gaf dat het niet werkte op een pc en ik maar alles aan het uitproberen was dus voor de
Dit stuk bleek onjuist. Edit info smartphone gebruikers uit België is er wel goed nieuws je kan met Express VPN titels bekijken van Netflix die alleen in Nederland beschikbaar zijn met de smartphone via de app via de computer werkt het niet hopelijk
hebben jullie hier wat aan en mocht er iemand zijn die dit werkend heeft via de pc dan hoor ik dit graag alvast bedankt
Citaat van William op 20 oktober 2020, 06:28Jeetje zeg, wat een bevalling. ExpressVPN en klantenservice, daar zijn mijn ervaringen ook niet zo goed mee. Iets duidelijk aangeven en met een ander antwoord komen. Heel herkenbaar.... 🤪
En de reden dat het niet via de computer werkt konden ze niet geven? Helaas kan ik op dit punt niet helpen omdat ik geen ExpressVPN als VPN gebruik.
Ik gebruik zelf Mullvad als VPN. Over het algemeen geen VPN die werkt met Netflix, maar een mailtje eruit gooien met deze vraag kan natuurlijk nooit kwaad.
Er zijn natuurlijk nog genoeg andere VPN-providers. Al denk ik dat er geen een zal zijn die probleemloos zal werken omdat Netflix de boel aan het blokkeren is.
Jeetje zeg, wat een bevalling. ExpressVPN en klantenservice, daar zijn mijn ervaringen ook niet zo goed mee. Iets duidelijk aangeven en met een ander antwoord komen. Heel herkenbaar.... 🤪
En de reden dat het niet via de computer werkt konden ze niet geven? Helaas kan ik op dit punt niet helpen omdat ik geen ExpressVPN als VPN gebruik.
Ik gebruik zelf Mullvad als VPN. Over het algemeen geen VPN die werkt met Netflix, maar een mailtje eruit gooien met deze vraag kan natuurlijk nooit kwaad.
Er zijn natuurlijk nog genoeg andere VPN-providers. Al denk ik dat er geen een zal zijn die probleemloos zal werken omdat Netflix de boel aan het blokkeren is.
Citaat van Klosjaar op 20 oktober 2020, 11:35Hoi Monkie het gaat niet omdat je een Netflix account nodig hebt met een Nederlandse Adres waarom het wel gaat met een smartphone blijft voor mij een raadsel heb zonet gesproken met een medewerker van OVPN en zoals aangegeven op de website werkt Netflix alleen met Amerika Duitsland En Zweden NordVPN IPVanish en Surfshark werken ook niet dus voorlopig zal het niet met een vpn werken
Hoi Monkie het gaat niet omdat je een Netflix account nodig hebt met een Nederlandse Adres waarom het wel gaat met een smartphone blijft voor mij een raadsel heb zonet gesproken met een medewerker van OVPN en zoals aangegeven op de website werkt Netflix alleen met Amerika Duitsland En Zweden NordVPN IPVanish en Surfshark werken ook niet dus voorlopig zal het niet met een vpn werken
Citaat van Klosjaar op 20 oktober 2020, 15:56Duken zou jij mijn post willen editen het stukje van dat express vpn wel werkt op een smartphone dit is foutieve informatie mijn excuses ze liegen alles bij elkaar en weten nooit van niets of doen alsof niets werkt zijn eerste klas zeveraars zogezegd werkt het zelf voor hun maar ze komen met geen enkele bewijs en houden je aan het lijntje wanneer je het duidelijk over een pc of een smartphone hebt komen zij met iets anders denk dat dit topic dan ook geen meerwaarde heeft voor andere mensen misschien dit topic op slot zetten @Duken
Duken zou jij mijn post willen editen het stukje van dat express vpn wel werkt op een smartphone dit is foutieve informatie mijn excuses ze liegen alles bij elkaar en weten nooit van niets of doen alsof niets werkt zijn eerste klas zeveraars zogezegd werkt het zelf voor hun maar ze komen met geen enkele bewijs en houden je aan het lijntje wanneer je het duidelijk over een pc of een smartphone hebt komen zij met iets anders denk dat dit topic dan ook geen meerwaarde heeft voor andere mensen misschien dit topic op slot zetten @Duken
Citaat van Duken op 20 oktober 2020, 20:33Bedankt, is aangepast. Maar wat een ellende. Bijzonder dat het niet meer mogelijk is via VPN
stomme regio blokkades.
Bedankt, is aangepast. Maar wat een ellende. Bijzonder dat het niet meer mogelijk is via VPN stomme regio blokkades.
Citaat van William op 21 oktober 2020, 05:55Wat een ballentent is dat daar bij ExpressVPN. Maar zoals ik al zei, ik herken dat wel. Aantal jaar terug was ik wat VPN-boeren aan het testen. Waaronder ExpressVPN.
Met ExpressVPN was me NAS niet zichtbaar in Finder. Wat mailcontact heen en weer. Hun laatste reactie was om de VPN dan maar uit te schakelen zodat de NAS wel zichtbaar is in Finder.
Inderdaad jammer dat het via een VPN niet meer mogelijk is.
Wat een ballentent is dat daar bij ExpressVPN. Maar zoals ik al zei, ik herken dat wel. Aantal jaar terug was ik wat VPN-boeren aan het testen. Waaronder ExpressVPN.
Met ExpressVPN was me NAS niet zichtbaar in Finder. Wat mailcontact heen en weer. Hun laatste reactie was om de VPN dan maar uit te schakelen zodat de NAS wel zichtbaar is in Finder.
Inderdaad jammer dat het via een VPN niet meer mogelijk is.
Citaat van Klosjaar op 21 oktober 2020, 16:12Ja idd support van de vpn providers is goed zijn vriendelijk helpen je direct maar als het aankomt op wat wel of niet met Netflix of Amazon werkt dan kramen ze onzin uit en weten ze vaak ook niet waar ze het over hebben in ieder geval bedankt voor het mee denken Monkie en Duken
Ja idd support van de vpn providers is goed zijn vriendelijk helpen je direct maar als het aankomt op wat wel of niet met Netflix of Amazon werkt dan kramen ze onzin uit en weten ze vaak ook niet waar ze het over hebben in ieder geval bedankt voor het mee denken Monkie en Duken