Netflix Amazon NL via VPN
Citaat van Klosjaar op 19 oktober 2020, 17:25Beste forumleden aangezien ik er zelf niet uitkom vraag ik jullie om hulp ik zou graag een aantal series en films willen bekijken van Amazon en Netflix Nederland waarvan bepaalde titels niet beschikbaar zijn in België heb tot nu toe een 4 tal vpn's uitgeprobeerd zonder succes dit waren Private Internet Acces abonnement heb ik inmiddels stopgezet en heb nu nog een abonnement op ExpressVPN en Cyberghost en de gratis versie van Windscribe heb ik ook geprobeerd maar niets natuurlijk uiteraard heb ik de helpdesk gecontacteerd en uren gebabbeld maar niets hielp tot nu toe ze lijken zelf niet te weten hoe of wat nu mijn vraag is is het wel mogelijk? en heeft iemand uit Belgie dit wel werkend gekregen? ik ben van mening dat dit met geen enkele vpn zal lukken aangezien je waarschijnlijk een adres nodig hebt in Nederland zelf en mochten jullie nog suggesties hebben voor een goede vpn die werkt op Amazon en Netflix us met een goede snelheid dan hoor ik het wel alvast bedankt
Beste forumleden aangezien ik er zelf niet uitkom vraag ik jullie om hulp ik zou graag een aantal series en films willen bekijken van Amazon en Netflix Nederland waarvan bepaalde titels niet beschikbaar zijn in België heb tot nu toe een 4 tal vpn's uitgeprobeerd zonder succes dit waren Private Internet Acces abonnement heb ik inmiddels stopgezet en heb nu nog een abonnement op ExpressVPN en Cyberghost en de gratis versie van Windscribe heb ik ook geprobeerd maar niets natuurlijk uiteraard heb ik de helpdesk gecontacteerd en uren gebabbeld maar niets hielp tot nu toe ze lijken zelf niet te weten hoe of wat nu mijn vraag is is het wel mogelijk? en heeft iemand uit Belgie dit wel werkend gekregen? ik ben van mening dat dit met geen enkele vpn zal lukken aangezien je waarschijnlijk een adres nodig hebt in Nederland zelf en mochten jullie nog suggesties hebben voor een goede vpn die werkt op Amazon en Netflix us met een goede snelheid dan hoor ik het wel alvast bedankt
Citaat van William op 19 oktober 2020, 17:46Netflix is natuurljk niet blij met dit soort praktijken en blokkeert ip-adressen van VPN-providers. Over het algemeen hoor ik de ExpressVPN de 'beste' VPN is voor Netflix.
Jammer dat je dan toch helaas tegen problemen aanloopt en je met de klantenservice niet verder komt.
NordVPN en PureVPN kom ik ook regelmatig tegen. Uiteraard geen garantie dat het werkt.
Netflix is natuurljk niet blij met dit soort praktijken en blokkeert ip-adressen van VPN-providers. Over het algemeen hoor ik de ExpressVPN de 'beste' VPN is voor Netflix.
Jammer dat je dan toch helaas tegen problemen aanloopt en je met de klantenservice niet verder komt.
NordVPN en PureVPN kom ik ook regelmatig tegen. Uiteraard geen garantie dat het werkt.
Citaat van Klosjaar op 19 oktober 2020, 18:08Hoi Monkie bedankt voor je reactie en inderdaad ben nieuw met het VPN Netflix en Amazon gebeuren en het zal vast wel moeilijk worden om een oplossing te vinden
Hoi Monkie bedankt voor je reactie en inderdaad ben nieuw met het VPN Netflix en Amazon gebeuren en het zal vast wel moeilijk worden om een oplossing te vinden
Citaat van Klosjaar op 19 oktober 2020, 18:44Heb net contact gehad met de klantenservice van PureVPN en NordVPN met PureVPN werkt Netflix alleen in deze landen US UK Canada Australië Japan Duitsland Frankrijk Zweden India Brazilië en Mexico met PureVPN zou Netflix Nederland wel werken dan weer niet dan weer wel de man van de klantendienst weet het zelf niet en zegt dat ik het moet proberen dus dit ga ik dan ook doen ik hou jullie uiteraard op de hoogte
Heb net contact gehad met de klantenservice van PureVPN en NordVPN met PureVPN werkt Netflix alleen in deze landen US UK Canada Australië Japan Duitsland Frankrijk Zweden India Brazilië en Mexico met PureVPN zou Netflix Nederland wel werken dan weer niet dan weer wel de man van de klantendienst weet het zelf niet en zegt dat ik het moet proberen dus dit ga ik dan ook doen ik hou jullie uiteraard op de hoogte
Citaat van Duken op 19 oktober 2020, 18:51Private internet access promote dat ze ook op Netflix gebruik kunnen maken.
Ik zal het zelf ook even voor je testen met Pia VPN. Welke serie uit welk land wil je kijken met Netflix? Dan probeer ik dat ook.
Maar blijft vervelend, de video diensten blokkeren inderdaad wel veelal VPN op adressen.
Private internet access promote dat ze ook op Netflix gebruik kunnen maken.
Ik zal het zelf ook even voor je testen met Pia VPN. Welke serie uit welk land wil je kijken met Netflix? Dan probeer ik dat ook.
Maar blijft vervelend, de video diensten blokkeren inderdaad wel veelal VPN op adressen.
Citaat van Klosjaar op 19 oktober 2020, 19:13Hoi bedankt voor je reactie Duken ik had zelf Private Internet Acces en daarmee werkte het niet een paar dagen geleden wou ik NordVPN proberen maar hij gaf een fout aan ik ga het zo nog eens proberen met mijn bankkaart de titels zijn onder andere Undercover Seizoen 2 en de films Café Derby Prooi en Penoza The Final Chapter op Netflix en op Amazon de films Verliefd op Cuba en Spion van Oranje
@Monkie bedankt voor je suggestie ik ga ze morgen een berichtje sturen want ze zijn nu offline maar ze weten het meestal zelf niet maar wie niet probeert zal ook nooit weten dus ik ga ze morgen sturen
Hoi bedankt voor je reactie Duken ik had zelf Private Internet Acces en daarmee werkte het niet een paar dagen geleden wou ik NordVPN proberen maar hij gaf een fout aan ik ga het zo nog eens proberen met mijn bankkaart de titels zijn onder andere Undercover Seizoen 2 en de films Café Derby Prooi en Penoza The Final Chapter op Netflix en op Amazon de films Verliefd op Cuba en Spion van Oranje
@Monkie bedankt voor je suggestie ik ga ze morgen een berichtje sturen want ze zijn nu offline maar ze weten het meestal zelf niet maar wie niet probeert zal ook nooit weten dus ik ga ze morgen sturen
Citaat van Klosjaar op 19 oktober 2020, 19:33Net geprobeerd ook nu lukt het niet en dit keer een andere error als ik probeer te betalen krijg ik 503 service temporarely unavailble zal voor een andere keer zijn edit heb dit doorgegeven en nog eens gevraagd of het werkte met hun vpn en deze medewerker zij me dat het niet werkt met Netflix en Amazon Nederland dus hop naar de volgende we blijven proberen
Net geprobeerd ook nu lukt het niet en dit keer een andere error als ik probeer te betalen krijg ik 503 service temporarely unavailble zal voor een andere keer zijn edit heb dit doorgegeven en nog eens gevraagd of het werkte met hun vpn en deze medewerker zij me dat het niet werkt met Netflix en Amazon Nederland dus hop naar de volgende we blijven proberen
Citaat van Duken op 19 oktober 2020, 20:26Helaas.... Geen succes. Vreemde is ook dat na het verbinden met een Nederlandse VPN server via PIA Netflix wel start maar niet de content als Prooi laat zien. Ze zien dus voor het afspelen al dat je er niet hoort....
![]()
tja legaal kijken is zelfs lastig 😭
Helaas.... Geen succes. Vreemde is ook dat na het verbinden met een Nederlandse VPN server via PIA Netflix wel start maar niet de content als Prooi laat zien. Ze zien dus voor het afspelen al dat je er niet hoort....
tja legaal kijken is zelfs lastig 😭
Citaat van Klosjaar op 19 oktober 2020, 20:38Hhahah ja was te verwachten toch bedankt en omgekeerd zou dat wel lukken denk je een titel die alleen beschikbaar is in Belgie in Nederland bekijken onder andere de films Moscow Noir 2018 en C'est la vie! 2017 op Netflix ik ben benieuwd
Hhahah ja was te verwachten toch bedankt en omgekeerd zou dat wel lukken denk je een titel die alleen beschikbaar is in Belgie in Nederland bekijken onder andere de films Moscow Noir 2018 en C'est la vie! 2017 op Netflix ik ben benieuwd