wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Nederlandse torrent sites en communities

VorigePage 6 of 7Volgende
Update overzicht februari 2018.

site_info.gif

Beste Nederlandse Torrentsites

Besloten Torrentsites

site_logo.gif

Besloten Nederlandse Torrentsites

site_logo.gif

Wel handig, enkele zijn redelijk groot en die kende ik nog niet. :)

zo te zien is place2home.org gepakt. Er preikt een brein bericht op de site.

Ik zie de laatste tijd regelmatig bij bepaalde torrents de vermelding [EAGLE] staan, is dit een verwijzing naar een NZB of andere torrent site die de primeur hiervan heeft!?

40 minuten geleden zei misterjaws:

Ik zie de laatste tijd regelmatig bij bepaalde torrents de vermelding [EAGLE] staan, is dit een verwijzing naar een NZB of andere torrent site die de primeur hiervan heeft!?

Staat [EAGLE] in de map als de torrent is gedownload of staat dat er al bij in de torrent omschrijving op de website?

Misschien is het iets specifiek van een Torrentsite of Uploader waar jij van download en kan je gewoon eens een Staflid of de Uploader een pm sturen en daar wat informatie over vragen. 😉

7 uur geleden zei Drifter:

Staat [EAGLE] in de map als de torrent is gedownload of staat dat er al bij in de torrent omschrijving op de website?

Dat laatste, dus bij de torrent omschrijving op de website.

27 minuten geleden zei misterjaws:

Dat laatste, dus bij de torrent omschrijving op de website.

Zoals eerder al genoemd, kan je gewoon eens een Staflid of de Uploader een pm sturen en daar wat informatie over vragen, want ik heb werkelijk geen idee wat er mee bedoelt wordt.

filmpaleis down?

2 uur geleden zei mrkm50:

filmpaleis down?

Als ik op de link in de bovenstaande lijst klik is de site gewoon in de lucht. 🙄

VorigePage 6 of 7Volgende