wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Nederlandse torrent sites en communities

Page 1 of 7Volgende

Ik ben weer een beetje aan het neuzen naar Nederlandse torrent websites. Geen open websites zoals the piratebay of kickass, maar sites met een Nederlandse community welke Nederlandse films en Nederlandse boek torrents delen. Vroeger had ik een overzichtje maar de meeste links werken niet meer. Heeft iemand een lijstje met bekendere Nederlandse torrent websites zoals dreamplace.biz ? :goed:

Gr.

en vergeet niet je VPN ;)

Dat is een goed overzicht! Dank u wel. Ik kan mij weer even vermaken met de nl Torrents sites ;)

Mooi overzicht! Een kleine copy, past met dank aan informatie platform :)

Beste Nederlandse Torrentsites

Je vergeet de beste ;)

so79nc.jpg

Dat is waar :) ik plaats even de links, oo het plaatje kunnen ze niet drukken ;)

Goede Nederlandse Torrentsites

En

Nederlandse Torrentsites

Ik zie door de bomen de Nederlandse torrents sites niet meer :schok:

Zonder dat ik alles langs moet, welke gezelluge Nederlandse Community raden jullie nu aan?  

Hoi Mick, dan kan je het beste gaan kiezen tussen het onderstaande lijstje. Dat geeft een stuk minder bomen ;)

De sites zijn allemaal fijn met een actieve gezellig torrent Community. Veel keuze plezier!

Beste Nederlandse Torrentsites oktober 2016

Ps. Oja, een VPN verbinding kan handig zijn. ;)

1 uur geleden zei Duken:

Hoi Mick, dan kan je het beste gaan kiezen tussen het onderstaande lijstje. Dat geeft een stuk minder bomen ;)

De sites zijn allemaal fijn met een actieve gezellig torrent Community. Veel keuze plezier!

Beste Nederlandse Torrentsites oktober 2016

Ps. Oja, een VPN verbinding kan handig zijn. ;)

Wat is nou echt de Nederlandse tracker met het meeste aanbod en een fatsoenlijke user interface (dus NIET een forum)? :P

Dit ziet er allemaal zo amateuristisch uit dat ik al moet huilen op de inlogpagina wanneer ik de header afbeelding zie :(

Page 1 of 7Volgende