Nederlandse torrent sites en communities
Citaat van Willemw op 7 maart 2016, 22:14Ik ben weer een beetje aan het neuzen naar Nederlandse torrent websites. Geen open websites zoals the piratebay of kickass, maar sites met een Nederlandse community welke Nederlandse films en Nederlandse boek torrents delen. Vroeger had ik een overzichtje maar de meeste links werken niet meer. Heeft iemand een lijstje met bekendere Nederlandse torrent websites zoals dreamplace.biz ?
Gr.
en vergeet niet je VPN
Ik ben weer een beetje aan het neuzen naar Nederlandse torrent websites. Geen open websites zoals the piratebay of kickass, maar sites met een Nederlandse community welke Nederlandse films en Nederlandse boek torrents delen. Vroeger had ik een overzichtje maar de meeste links werken niet meer. Heeft iemand een lijstje met bekendere Nederlandse torrent websites zoals dreamplace.biz ?
Gr.
en vergeet niet je VPN
Citaat van reneetje1969 op 8 maart 2016, 06:46
Citaat van Willemw op 8 maart 2016, 11:54Dat is een goed overzicht! Dank u wel. Ik kan mij weer even vermaken met de nl Torrents sites
Dat is een goed overzicht! Dank u wel. Ik kan mij weer even vermaken met de nl Torrents sites
Citaat van Duken op 8 maart 2016, 16:00Mooi overzicht! Een kleine copy, past met dank aan informatie platform
Beste Nederlandse Torrentsites
Meer dan 23000 torrents- Muziek Paradijs ratio vrij
Meer dan 5000 torrents- Dream Place
- Extreme Torrents
- Hollandse Knallers
- Indian Secrets
- Koffiehuukske
- Place2Home
- The Unbreakables
Mooi overzicht! Een kleine copy, past met dank aan informatie platform
Beste Nederlandse Torrentsites
-
Meer dan 23000 torrents
- Muziek Paradijs ratio vrij
-
Meer dan 5000 torrents
- Dream Place
- Extreme Torrents
- Hollandse Knallers
- Indian Secrets
- Koffiehuukske
- Place2Home
- The Unbreakables
Citaat van Duken op 8 maart 2016, 21:14Dat is waar
ik plaats even de links, oo het plaatje kunnen ze niet drukken
Goede Nederlandse Torrentsites
Meer dan 3000 torrents
Dat is waar ik plaats even de links, oo het plaatje kunnen ze niet drukken
Goede Nederlandse Torrentsites
Citaat van Duken op 8 maart 2016, 21:16En
Nederlandse Torrentsites
Meer dan 1000 torrents- Amezing Fast
- BVN Trackerteam
- Dutch Treasures
- Muziek Free
- Pyramid of Torrents
- Sea Dreams
- Software Gigant
- Taranis
En
Nederlandse Torrentsites
-
Meer dan 1000 torrents
- Amezing Fast
- BVN Trackerteam
- Dutch Treasures
- Muziek Free
- Pyramid of Torrents
- Sea Dreams
- Software Gigant
- Taranis
Citaat van Demo op 20 oktober 2016, 10:57Ik zie door de bomen de Nederlandse torrents sites niet meer
Zonder dat ik alles langs moet, welke gezelluge Nederlandse Community raden jullie nu aan?
Ik zie door de bomen de Nederlandse torrents sites niet meer
Zonder dat ik alles langs moet, welke gezelluge Nederlandse Community raden jullie nu aan?
Citaat van Duken op 20 oktober 2016, 11:08Hoi Mick, dan kan je het beste gaan kiezen tussen het onderstaande lijstje. Dat geeft een stuk minder bomen
De sites zijn allemaal fijn met een actieve gezellig torrent Community. Veel keuze plezier!
Beste Nederlandse Torrentsites oktober 2016
Meer dan 33000 torrents- Muziek Paradijs ratio vrij
Meer dan 5000 torrents- Extreme Torrents
- Hollandse Knallers
- Koffiehuukske
- The Unbreakables
Ps. Oja, een VPN verbinding kan handig zijn.
Hoi Mick, dan kan je het beste gaan kiezen tussen het onderstaande lijstje. Dat geeft een stuk minder bomen
De sites zijn allemaal fijn met een actieve gezellig torrent Community. Veel keuze plezier!
-
Meer dan 33000 torrents
- Muziek Paradijs ratio vrij
-
Meer dan 5000 torrents
- Extreme Torrents
- Hollandse Knallers
- Koffiehuukske
- The Unbreakables
Citaat van Demo op 20 oktober 2016, 12:561 uur geleden zei Duken:Hoi Mick, dan kan je het beste gaan kiezen tussen het onderstaande lijstje. Dat geeft een stuk minder bomen
- Hollandse Knallers
- Koffiehuukske
- The Unbreakables
Wat is nou echt de Nederlandse tracker met het meeste aanbod en een fatsoenlijke user interface (dus NIET een forum)?
Dit ziet er allemaal zo amateuristisch uit dat ik al moet huilen op de inlogpagina wanneer ik de header afbeelding zie
1 uur geleden zei Duken:Hoi Mick, dan kan je het beste gaan kiezen tussen het onderstaande lijstje. Dat geeft een stuk minder bomen
- Hollandse Knallers
- Koffiehuukske
- The Unbreakables
Wat is nou echt de Nederlandse tracker met het meeste aanbod en een fatsoenlijke user interface (dus NIET een forum)?
Dit ziet er allemaal zo amateuristisch uit dat ik al moet huilen op de inlogpagina wanneer ik de header afbeelding zie