Na Windows 10 update probleem met spel
Citaat van Meh Meh op 27 mei 2018, 10:50Mijn respect, @Trizomu Je gaat erg ver om hulp te bieden.
(misschien helpt een scan van de PC. Dan weet je welke videokaart, OS hij heeft en kan je een driver aanraden)
Mijn respect, @Trizomu Je gaat erg ver om hulp te bieden.
(misschien helpt een scan van de PC. Dan weet je welke videokaart, OS hij heeft en kan je een driver aanraden)
Citaat van k2711 op 27 mei 2018, 11:40ik ben nagegaan en aleen dat tegengekomen ntel(R) HD graphics 4600 meer is er niet als dat niet is dan scanen
ik ben nagegaan en aleen dat tegengekomen ntel(R) HD graphics 4600 meer is er niet als dat niet is dan scanen
Citaat van Trizomu op 28 mei 2018, 08:17We hopen dat hierdoor u probleempje enigszins is verbeterd, of zelfs (nog beter) voorbij is. Onze dank is dat we mensen hebben kunnen een oplossing bieden en verder kunnen doen genieten van hun bezigheden op de pc of internet.
We hopen dat hierdoor u probleempje enigszins is verbeterd, of zelfs (nog beter) voorbij is. Onze dank is dat we mensen hebben kunnen een oplossing bieden en verder kunnen doen genieten van hun bezigheden op de pc of internet.
Citaat van Trizomu op 28 mei 2018, 08:2020 uur geleden zei Duken:Trizomu is super lieve hulp in de community
![]()
Duken, je doet me blozen
20 uur geleden zei Duken:Trizomu is super lieve hulp in de community
![]()
Duken, je doet me blozen