wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

mupload.nl gaat offline

VorigePage 2 of 2
1 uur geleden zei Tuinbever:

Wij waren ook een deel plaatjes kwijt, daar was ik klaar mee, toen heb ik besloten om zelf een imagehost te beginnen om dat in de toekomst te voorkomen. Mijn image host is MIJN HOST Dit is met een wachtwoord afgeschermd omdat ik daar alleen teamleden toelaat. 

Zo ziet het er uit.

055e065.PNG Dit plaatje is gehost op mijn host 😉

0580bf4.PNG

hoe kan ik toetreden om een paswoord terkrijgen

6 minuten geleden zei bruchlee:

Ik laat daar alleen teamleden toe (posters) deze zich inzetten op een van onze sites, dit om een overload aan plaatjes te voorkomen van derden.

Ook omdat ik naast Soft en movietrack nog 5 andere sites als Sysop ondersteun, dus al veel data en opslag genereer.

Maar Mocht je willen kan ik je wel een script aanleveren zodat je een eigen image host kan starten, want zelf ben ik er van overtuigt, dat naar meerdere malen op mijn snufferd te zijn gegaan,  je beter alles in eigen hand kan nemen, ook omdat ik zoveel ondersteuning bied aan andere sites, deze afhankelijk zijn van keuzes die de Sysop maakt.

2 uur geleden zei Tuinbever:

Wij waren ook een deel plaatjes kwijt, daar was ik klaar mee, toen heb ik besloten om zelf een imagehost te beginnen om dat in de toekomst te voorkomen. Mijn image host is MIJN HOST Dit is met een wachtwoord afgeschermd omdat ik daar alleen teamleden toelaat. 

Helemaal duidelijk hoor @Tuinbever, ik heb geen moment getwijfeld aan jouw voorgaande tekst & uitleg. Ik vindt het jammer dat het lid @wij jouw uitleg wel in twijfel trok, terwijl daar naar mijn idee totaal geen aanleiding voor is.

37 minuten geleden zei bruchlee:

Ik geloof dat @bruchlee jouw uitspraak (Dit is met een wachtwoord afgeschermd omdat ik daar alleen teamleden toelaat.) niet geheel heeft begrepen.

PS: Ik ben er inmiddels achter hoe het werkt met de @ledennaam.

VorigePage 2 of 2