Mediaplayer kopen
Citaat van Demo op 23 januari 2021, 18:0925 minuten geleden zei Bartje C:Jellyfin kan ik niet installeren op mijn Nas, omdat ik "docker" nodig heb en deze kun je maar op een aantal Nassen installeren.
Mss is de oplossing om een mediabakje te kopen die tussen de nas en tv aangesloten is?
Ik denk dat je zelf al wat nagelezen hebt op het Synology-Forum, maar ik wil je toch nog even 2 linkjes geven waarin de Kodi Installatie problemen besproken worden, die mogelijk een optie bieden om iets voor elkaar te krijgen. Synology linkje 1 en Synology linkje 2
25 minuten geleden zei Bartje C:Jellyfin kan ik niet installeren op mijn Nas, omdat ik "docker" nodig heb en deze kun je maar op een aantal Nassen installeren.
Mss is de oplossing om een mediabakje te kopen die tussen de nas en tv aangesloten is?
Ik denk dat je zelf al wat nagelezen hebt op het Synology-Forum, maar ik wil je toch nog even 2 linkjes geven waarin de Kodi Installatie problemen besproken worden, die mogelijk een optie bieden om iets voor elkaar te krijgen. Synology linkje 1 en Synology linkje 2
Citaat van Nougabol op 23 januari 2021, 20:082 uur geleden zei Monkie:Kodi rechtstreeks installeren op een Synology NAS is voor zover ik weet niet mogelijk. Op een Qnap NAS kan dat wel.
Dan is het denk ik beter dat je inderdaad een mediabakje koopt. Zo is mijn setup ook, en het werkt prima. NAS > Apple TV > Infuse om alles af te spelen.
Infuse???🧐
2 uur geleden zei Monkie:Kodi rechtstreeks installeren op een Synology NAS is voor zover ik weet niet mogelijk. Op een Qnap NAS kan dat wel.
Dan is het denk ik beter dat je inderdaad een mediabakje koopt. Zo is mijn setup ook, en het werkt prima. NAS > Apple TV > Infuse om alles af te spelen.
Infuse???🧐
Citaat van William op 23 januari 2021, 20:197 minuten geleden zei Bartje C:Infuse???🧐
Ja, dat is een app voor iOS, tvOS en macOS waarmee je je film- en seriecollectie kunt afspelen.
7 minuten geleden zei Bartje C:Infuse???🧐
Ja, dat is een app voor iOS, tvOS en macOS waarmee je je film- en seriecollectie kunt afspelen.
Citaat van Nougabol op 24 januari 2021, 17:45Ik vind alleen niet welke formats dat afspeelt, ik ben er volop mee bezig om te installeren!
Ik vind alleen niet welke formats dat afspeelt, ik ben er volop mee bezig om te installeren!
Citaat van William op 24 januari 2021, 17:51Ik heb even op de website van Emby gekeken, en ik kwam het volgende tegen:
Emby Server has basic support for videos stored in ISO format. This includes the ability to catalog the ISO's within Emby Server, and play them in HTPC-based apps such as Emby for Kodi and Emby for Windows Media Center. Other apps will generally only be able to play them with the use of an external player.
https://support.emby.media/support/solutions/articles/44001159102-movie-naming
Ik heb even op de website van Emby gekeken, en ik kwam het volgende tegen:
Emby Server has basic support for videos stored in ISO format. This includes the ability to catalog the ISO's within Emby Server, and play them in HTPC-based apps such as Emby for Kodi and Emby for Windows Media Center. Other apps will generally only be able to play them with the use of an external player.
https://support.emby.media/support/solutions/articles/44001159102-movie-naming
Citaat van Nougabol op 27 januari 2021, 20:49Monkey,
ik had in het weekend Emby geïnstalleerd, de processor van mijn nas kan de transcoding niet aan!
Daarna heb ik gelezen op het net dat deze synology mijn panasonic tv niet ondersteund.
Dan vraag ik mij af of een mediaplayertje de ideale oplossing is?
Monkey,
ik had in het weekend Emby geïnstalleerd, de processor van mijn nas kan de transcoding niet aan!
Daarna heb ik gelezen op het net dat deze synology mijn panasonic tv niet ondersteund.
Dan vraag ik mij af of een mediaplayertje de ideale oplossing is?
Citaat van William op 28 januari 2021, 07:17Je hebt inderdaad een krachtige NAS nodig om te kunnen transcoderen.
Wat bedoel je precies dat de NAS je tv niet ondersteund?
Je zou op deze pagina kunnen kijken. Daar staan media spelers die onder andere werken met Kodi. Dit lijkt me in dit geval een goede oplossing en zou moeten werken.
Op deze manier werkt het hier perfect.
Je hebt inderdaad een krachtige NAS nodig om te kunnen transcoderen.
Wat bedoel je precies dat de NAS je tv niet ondersteund?
Je zou op deze pagina kunnen kijken. Daar staan media spelers die onder andere werken met Kodi. Dit lijkt me in dit geval een goede oplossing en zou moeten werken.
Op deze manier werkt het hier perfect.
Citaat van Nougabol op 28 januari 2021, 21:26Dit zijn de specificaties van mijn tv, https://www.displayspecifications.com/de/model/ac30233, Monkey.
Normaal volgens de gegevens van de tv zou dat toch moeten lukken?
Films op de Nas rechtstreeks op tv afspelen?
Dit zijn de specificaties van mijn tv, https://www.displayspecifications.com/de/model/ac30233, Monkey.
Normaal volgens de gegevens van de tv zou dat toch moeten lukken?
Films op de Nas rechtstreeks op tv afspelen?