Lievelings Liedje??
Citaat van Rikkert. op 16 februari 2012, 13:44Vind je dat serieus leuk? Ik wordt er gek van... Maarja iedereen zijn eigen smaak.
@Marciej123
Zou je die lijst nog eventjes willen plaatsen?
Vind je dat serieus leuk? Ik wordt er gek van... Maarja iedereen zijn eigen smaak.
Zou je die lijst nog eventjes willen plaatsen?
Citaat van Deeeemy op 16 februari 2012, 21:33Skillet en Linkin Park!Skillet - Hero
Skillet - Awake and Alive
Linkin park - ALLES
Skillet en linkin park zijn echt goed inderdaad. Probeer ook eens hollywood undead, is ook lekker.
Ook ben ik grote fan van hardstyle (:
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Skillet en Linkin Park!Skillet - Hero
Skillet - Awake and Alive
Linkin park - ALLES
Skillet en linkin park zijn echt goed inderdaad. Probeer ook eens hollywood undead, is ook lekker.
Ook ben ik grote fan van hardstyle (:
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Citaat van Marciej123 op 17 februari 2012, 11:15Ik zou alle Hard with style episodes van headhunterz downloaden. Die zijn chill
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Ik zou alle Hard with style episodes van headhunterz downloaden. Die zijn chill
Citaat van Rikkert. op 17 februari 2012, 11:48Thnx! Zal ze ff binnenhalen, helaas zijn ze niet op de Grooveshark downloader, en met Torrents loopt die bij 11.5% stil...
Dus maar even een andere manier zoeken
Zijn gewoon gratis op iTunes te downloaden
Thnx! Zal ze ff binnenhalen, helaas zijn ze niet op de Grooveshark downloader, en met Torrents loopt die bij 11.5% stil...
Dus maar even een andere manier zoeken
Zijn gewoon gratis op iTunes te downloaden
Citaat van Marciej123 op 17 februari 2012, 14:07Klopt, ps. Kijk ook naar evil activities extreme audio. Is maar 1 episode. Maar wel nice. (= hardstyle en hardcore gemixt.
En download dit album: TPB: The Viper - Nothing to Lose (2CD) 2011 (MP3@320Kbps) TBS
Die is vet!
Klopt, ps. Kijk ook naar evil activities extreme audio. Is maar 1 episode. Maar wel nice. (= hardstyle en hardcore gemixt.
En download dit album: TPB: The Viper - Nothing to Lose (2CD) 2011 (MP3@320Kbps) TBS
Die is vet!
Citaat van shadowwatch op 17 februari 2012, 17:14remake van het liedje van stef bos - papa. vond hem wel chill:p
remake van het liedje van stef bos - papa. vond hem wel chill:p
Citaat van shadowwatch op 17 februari 2012, 17:19nog wat hardstyle dan maar..
nog wat hardstyle dan maar..