Lievelings Liedje??
Citaat van William op 21 oktober 2008, 15:13fok steen is idd geweldig en als ik 16 ben 3 maandjes ga ik zeker weten naar sensation black antwerpen
en als ik 18 ben...
😀
fok steen is idd geweldig en als ik 16 ben 3 maandjes ga ik zeker weten naar sensation black antwerpen en als ik 18 ben...
😀
Citaat van Demo op 22 oktober 2008, 09:11DJ Mummy - Nutting no go so
is nice nummer!
 let maar niet op die smyleys dat is iets op me pc zit momenteel te scannen.
edit duken: De 100den smileys verwijderd. Ik hoef niet te zeggen waarom. Volgende keer een waarschuwing.
DJ Mummy - Nutting no go so
is nice nummer! Â let maar niet op die smyleys dat is iets op me pc zit momenteel te scannen.
edit duken: De 100den smileys verwijderd. Ik hoef niet te zeggen waarom. Volgende keer een waarschuwing.
Citaat van Eagles op 30 oktober 2008, 00:49vandaag weer eens gehoord na jaren van stilte........paint it black-rolling stones (als ik me niet vergis)
vandaag weer eens gehoord na jaren van stilte........paint it black-rolling stones (als ik me niet vergis)
Citaat van Piet Hein op 31 oktober 2008, 02:17vandaag weer eens gehoord na jaren van stilte........paint it black-rolling stones (als ik me niet vergis)
je hebt helemaal gelijk Eagles
vandaag weer eens gehoord na jaren van stilte........paint it black-rolling stones (als ik me niet vergis)
je hebt helemaal gelijk Eagles
Citaat van Duken op 31 oktober 2008, 07:38Over paint it black van de rolling stones gesproken... Kijk deze dwaas eens dat nummer spelen met Guitar hero III :-[
Over paint it black van de rolling stones gesproken... Kijk deze dwaas eens dat nummer spelen met Guitar hero III :-[