Lievelings Liedje??
Citaat van Pctje op 29 maart 2008, 12:47Armin van Buuren en Rock is volgens mij zo'n beetje het tegenovergestelde...
ja weet ik maar das de enigste trance
en voor de rest vooral rock.
maar ik vind zelf hip hop meer tegen overgestelde van rock ^-^
Armin van Buuren en Rock is volgens mij zo'n beetje het tegenovergestelde...
ja weet ik maar das de enigste trance
en voor de rest vooral rock.
maar ik vind zelf hip hop meer tegen overgestelde van rock ^-^
Citaat van Farid. op 29 maart 2008, 12:53Rock en Classic zijn tegenovergesteld....maar goed :geheim:
Vinden Jullie ook niet dat R. Kelly veel Liefdes/Rustige liedjes heeft...?
Rock en Classic zijn tegenovergesteld....maar goed :geheim:
Citaat van Pctje op 29 maart 2008, 13:02Rock en Classic zijn tegenovergesteld....maar goed :geheim:
oke jij je zin
Is vet liedje trouwens O0
en ik vind hij heeft veel rustige liedjes idd en mss heb ie wel veel liefdes verdriet ;p
oke jij je zin
en ik vind hij heeft veel rustige liedjes idd en mss heb ie wel veel liefdes verdriet ;p
Citaat van Farid. op 29 maart 2008, 13:08Rock en Classic zijn tegenovergesteld....maar goed :geheim:
oke jij je zin
Zou je denken???....hij zingt GEWELDIG vooral z'n oude (o.a. I believe i can fly en Hotel samen met cassidy)
oke jij je zin
Zou je denken???....hij zingt GEWELDIG vooral z'n oude (o.a. I believe i can fly en Hotel samen met cassidy)
Citaat van Pctje op 29 maart 2008, 13:10Zou je denken???....hij zingt GEWELDIG vooral z'n oude (o.a. I believe i can fly en Hotel samen met cassidy)
i believe i can fly vind ik ook wel goed hotel wat minder
i believe i can fly vind ik ook wel goed hotel wat minder
Citaat van Pctje op 29 maart 2008, 13:11mijn favoriete van armin van buuren is trouwens
A state of trance episode 337 maar die is 2 uur dus die kon ik hier niet in zetten :redface:
mijn favoriete van armin van buuren is trouwens
A state of trance episode 337 maar die is 2 uur dus die kon ik hier niet in zetten :redface:
Citaat van Farid. op 29 maart 2008, 13:19mijn favoriete van armin van buuren is trouwens
2 uur
is het een film of zijn het al z'n liejdes in 1 ''dvd'' :buck:
mijn favoriete van armin van buuren is trouwens
2 uur is het een film of zijn het al z'n liejdes in 1 ''dvd'' :buck:
Citaat van Pctje op 29 maart 2008, 13:21nee elke vrijdag maakt armin een mix en die zend hij dan uit.
en die duurt 2 uur
elke vrijdag 2 uur achter elkaar trance download er maar is 1
ze zijn maar 200 mb hoor
nee elke vrijdag maakt armin een mix en die zend hij dan uit.
en die duurt 2 uur
elke vrijdag 2 uur achter elkaar trance download er maar is 1 ze zijn maar 200 mb hoor
Citaat van Farid. op 29 maart 2008, 13:31nee elke vrijdag maakt armin een mix en die zend hij dan uit.
en die duurt 2 uur
ze zijn maar 200 mb hoor
oke
ik dacht echt een dvd ofzo...
nee elke vrijdag maakt armin een mix en die zend hij dan uit.
en die duurt 2 uur
ze zijn maar 200 mb hoor
oke ik dacht echt een dvd ofzo...