Laat je bureaublad zien van je device
Citaat van Piet Hein op 15 mei 2008, 11:54ik heb ook op al mijn computers de classic themes.
zelf op mijn vista computer.
Het hoeft van mij niet al die tierletijntjes
[verwijderd door de beheerder]
ik heb ook op al mijn computers de classic themes.
zelf op mijn vista computer.
Het hoeft van mij niet al die tierletijntjes
[verwijderd door de beheerder]
Citaat van Tom op 15 mei 2008, 13:28Mooi. Waarschijnlijk ben ik aan de andere kant van die berg geweest. Vlakbij Zwitserland, als ik me niet vergis?
Mooi. Waarschijnlijk ben ik aan de andere kant van die berg geweest. Vlakbij Zwitserland, als ik me niet vergis?
Citaat van William op 15 mei 2008, 14:24dit is mijn 3e pc die ik gebruik als download computer
heb jij nog het oude windows
???
inderdaad classic theme, het is gewoon xp verder. ik heb me laten vertellen dat je computer een stuk slomer word van vista xp linux en andere skins, dat zei iemand die heel veel van computers afweet, is dat waar??? :-[
dit is mijn 3e pc die ik gebruik als download computer
heb jij nog het oude windows
???
inderdaad classic theme, het is gewoon xp verder. ik heb me laten vertellen dat je computer een stuk slomer word van vista xp linux en andere skins, dat zei iemand die heel veel van computers afweet, is dat waar??? :-[
Citaat van Piet Hein op 16 mei 2008, 06:25als je een wat oudere computer hebt kan je verschil merken.
maar is je com up to date dan merkt hij er weinig van de vista en linux looks
als je een wat oudere computer hebt kan je verschil merken.
Citaat van Beemer101 op 16 mei 2008, 08:16als je een wat oudere computer hebt kan je verschil merken.
ligt er ook aan wat je doet op de computer, als je allemaal light programma's gebruikt zul je idd weinig verschil merken, maar als je (meerdere?) zwaardere programma's gebruikt, dan merk je het wel of je nu op een classic theme zit of op standard theme
als je een wat oudere computer hebt kan je verschil merken.
ligt er ook aan wat je doet op de computer, als je allemaal light programma's gebruikt zul je idd weinig verschil merken, maar als je (meerdere?) zwaardere programma's gebruikt, dan merk je het wel of je nu op een classic theme zit of op standard theme