Laat je bureaublad zien van je device
Citaat van Robin op 5 februari 2010, 15:24Dit is mijne, heerlijk netjes vind ik zelf
Het is wel heel erg fake&fout om een OSX achtergrond op een Windows OS te pleuren
Dit is mijne, heerlijk netjes vind ik zelf
Het is wel heel erg fake&fout om een OSX achtergrond op een Windows OS te pleuren
Citaat van William op 5 februari 2010, 15:29Net zo fout als een apple logo op een windows pc.
@Stan, Rechter muisknop op bureaublad, dan kiezen voor beeld en bureaubladpictogrammen weergeven weg vinken. Werkt wel fijn, kun je al je zooi op je bureaublad gooien zonder dat het lelijk wordt.
Net zo fout als een apple logo op een windows pc.
@Stan, Rechter muisknop op bureaublad, dan kiezen voor beeld en bureaubladpictogrammen weergeven weg vinken. Werkt wel fijn, kun je al je zooi op je bureaublad gooien zonder dat het lelijk wordt.
Citaat van Farid. op 7 februari 2010, 16:37
http://i48.tinypic.com/35bvwue.jpg
O0
http://i48.tinypic.com/35bvwue.jpg
O0
Citaat van William op 13 februari 2010, 16:23
Mijn nieuwe met windows7 het is me alleen nog niet gelukt om me snel start iconen onder elkaar te kunnen zetten >
Mijn nieuwe met windows7 het is me alleen nog niet gelukt om me snel start iconen onder elkaar te kunnen zetten >
Citaat van Pctje op 13 februari 2010, 16:43Mijn nieuwe met windows7 het is me alleen nog niet gelukt om me snel start iconen onder elkaar te kunnen zetten >
Hoe heb je ze kleiner gekrgen?
Hoe heb je ze kleiner gekrgen?
Citaat van William op 13 februari 2010, 17:08Druk met de rechtermuisknop op het start icoon en ga naar eigenschappen ga naar de eerste tab zet een vinkje bij de 3de optie. Ik heb een engelse xp dus weet niet hoe het in NL heet
Druk met de rechtermuisknop op het start icoon en ga naar eigenschappen ga naar de eerste tab zet een vinkje bij de 3de optie. Ik heb een engelse xp dus weet niet hoe het in NL heet