Laat je bureaublad zien van je device
Citaat van William op 15 januari 2010, 08:02Heel erg mooi, zou je die kunnen uploaden?
Post samenvoeging: januari 15, 2010, 08:52:46 am
Ik weet nu eindelijk hoe die map van mij met al die wallpapers heet:
Se7en Vista Landschap Wallpapers, ik kan hem alleen nergens meer vinden als torrent....
Heel erg mooi, zou je die kunnen uploaden?
Se7en Vista Landschap Wallpapers, ik kan hem alleen nergens meer vinden als torrent....
Citaat van svenholtman op 15 januari 2010, 11:05ik heb gewoon ingesteld, dat mijn bureaublad achtergrond elke 10 seconden veranderd.
sommigen zullen zeggen dat ze dat irritant vinden, zelf vind ik van niet
en met 400 mb aan achtergronden heb ik niet in de gaten of ik de achtergrond al gezien heb (t zijn er simpelweg te veel haha)
ik heb gewoon ingesteld, dat mijn bureaublad achtergrond elke 10 seconden veranderd.
sommigen zullen zeggen dat ze dat irritant vinden, zelf vind ik van niet en met 400 mb aan achtergronden heb ik niet in de gaten of ik de achtergrond al gezien heb (t zijn er simpelweg te veel haha)
Citaat van William op 15 januari 2010, 15:23Heel erg mooi, zou je die kunnen uploaden?
Natuurlijk
hier staan al me wallpapers http://s284.photobucket.com/albums/ll33/kaasbroodje89/wallpapers/
Heel erg mooi, zou je die kunnen uploaden?
Natuurlijk hier staan al me wallpapers http://s284.photobucket.com/albums/ll33/kaasbroodje89/wallpapers/
Citaat van Schaapje op 18 januari 2010, 20:15nou ik vind het wel een mooie foto hoor ;P.
Hoe vaak ben jij nou al in de Goliath geweest?
nou ik vind het wel een mooie foto hoor ;P.
Hoe vaak ben jij nou al in de Goliath geweest?