Laat je bureaublad zien van je device
Citaat van William op 18 december 2009, 16:23Hij kijkt anders best boos..
Sorry, flauw.
Hoe zou jij kijken als je met je blote kont in de sneeuw zit ???
Hij kijkt anders best boos..
Sorry, flauw.
Hoe zou jij kijken als je met je blote kont in de sneeuw zit ???
Citaat van William op 18 december 2009, 17:44Indd
Ze moest in de sneeuw zitten terwijl ze dat niet echt leuk vond. Dan mag deze kat van oorsprong wel uit de sneeuw komen maar dat kan je aan dit verwende nest niet zien hoor. Ligt veel liever met haar dikke kont bij de verwarming.
Indd
Ze moest in de sneeuw zitten terwijl ze dat niet echt leuk vond. Dan mag deze kat van oorsprong wel uit de sneeuw komen maar dat kan je aan dit verwende nest niet zien hoor. Ligt veel liever met haar dikke kont bij de verwarming.
Citaat van William op 22 december 2009, 20:05Dit is mijne, iemand nog goede site voor HD wallpapers (1920x1080)??
Wel net ff snel opgeruimd
Dit is mijne, iemand nog goede site voor HD wallpapers (1920x1080)??
Wel net ff snel opgeruimd
Citaat van Farid. op 22 december 2009, 20:27In dit topic staan verschillende sites
http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,26145.0
In dit topic staan verschillende sites
http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,26145.0
Citaat van Duken op 23 december 2009, 09:55Ai ai ai! Dat is een fijne achtergond headshot! ook netjes ingedeeld, alles om de dames heen
Ai ai ai! Dat is een fijne achtergond headshot! ook netjes ingedeeld, alles om de dames heen
Citaat van Farid. op 23 december 2009, 13:01Ik hou inderdaad van netjes.... Waarom doen jullie ook niet zo een achtergrond dan?
Er komen meerdere mensen in mijn kamer...
En ik vind lichte foto's als achtergrond niet lekker werken, zeker in de avond niet.
En ik zou dat vakje van Office ergens anders zetten. Het zit namelijk in haar gezicht :s
Ik hou inderdaad van netjes.... Waarom doen jullie ook niet zo een achtergrond dan?
Er komen meerdere mensen in mijn kamer...
En ik vind lichte foto's als achtergrond niet lekker werken, zeker in de avond niet.
En ik zou dat vakje van Office ergens anders zetten. Het zit namelijk in haar gezicht :s
Citaat van William op 23 december 2009, 17:33Ik hou inderdaad van netjes.... Waarom doen jullie ook niet zo een achtergrond dan?
Heb ik ook alleen bij mij alleen dan met wat meer kleren en een mooie moto :love:
Ik hou inderdaad van netjes.... Waarom doen jullie ook niet zo een achtergrond dan?
Heb ik ook alleen bij mij alleen dan met wat meer kleren en een mooie moto :love: