Laat je bureaublad zien van je device
Citaat van William op 27 juli 2009, 08:53
Het is een hd wallpaper mooi abstract niet te druk, geen icoontjes op bureablad, hekel aan.
Helemaal mee eens, alleen probeer het maar eens leeg te houden...
Ik heb zo'n Wallpaper pack gedownload met zowat 500 HD achtergronden, Demonoid.com
Het is een hd wallpaper mooi abstract niet te druk, geen icoontjes op bureablad, hekel aan.
Helemaal mee eens, alleen probeer het maar eens leeg te houden...
Ik heb zo'n Wallpaper pack gedownload met zowat 500 HD achtergronden, Demonoid.com
Citaat van Schaapje op 28 juli 2009, 17:40@ bartjuhh, kun je die met die vuurtoren ff ergens uploaden? mijn moeder vindt hem prachtig
hier mijn bureaublad:
@ bartjuhh, kun je die met die vuurtoren ff ergens uploaden? mijn moeder vindt hem prachtig
hier mijn bureaublad:
Citaat van William op 29 juli 2009, 09:54@ Schaapje, als ik zometeen op mn eigen PC kan zal ik hem uploaden!
Post Merge: juli 29, 2009, 01:24:01 pm
@ Schaapje, als ik zometeen op mn eigen PC kan zal ik hem uploaden!
Post Merge: juli 29, 2009, 01:24:01 pm
Citaat van William op 29 juli 2009, 19:12
eerste keer dat ik iets upload, hoop dat hij gelukt is
@ bart, bedankt voor de achtergrond, zal hem zelf wss ook wel een keer gebruiken
eerste keer dat ik iets upload, hoop dat hij gelukt is
@ bart, bedankt voor de achtergrond, zal hem zelf wss ook wel een keer gebruiken
Citaat van William op 29 juli 2009, 19:45dikke achtergrond
heb je de link nog naar het plaatje?? of heb je de achtergrond zelf nog als plaatje?? zou hem graag willen hebben.
dikke achtergrond heb je de link nog naar het plaatje?? of heb je de achtergrond zelf nog als plaatje?? zou hem graag willen hebben.
Citaat van William op 30 juli 2009, 08:20http://i30.tinypic.com/2hmzurd.jpg
ik hoop dat dat de goede link is, anders moet je me ff helpen, hoe ik het beste het bestandje kan uploaden :peace:
http://i30.tinypic.com/2hmzurd.jpg
ik hoop dat dat de goede link is, anders moet je me ff helpen, hoe ik het beste het bestandje kan uploaden :peace: