Laat je bureaublad zien van je device
Citaat van Heisenberg op 12 mei 2009, 06:31Screenshot (klik op PrintScrn, naast F12 en Scroll Lock), ga naar Paint of Adobe Photoshop of dergelijke programma's. Plak daar je screenshot (CTRL + V). Sla je afbeelding op als PNG of JPG, ga dan naar www.tinypic.com of een andere site waar je je afbeelding kan uploaden. Upload je screenshot en kopieer de
[IMG] (link) [/IMG]en plak die link in je bericht.
Screenshot (klik op PrintScrn, naast F12 en Scroll Lock), ga naar Paint of Adobe Photoshop of dergelijke programma's. Plak daar je screenshot (CTRL + V). Sla je afbeelding op als PNG of JPG, ga dan naar http://www.tinypic.com of een andere site waar je je afbeelding kan uploaden. Upload je screenshot en kopieer de
[IMG] (link) [/IMG]
en plak die link in je bericht.
Citaat van Sander op 12 mei 2009, 16:48heeft iemand al me torrent gedownload ???
Ik ga hem nu even downloaden
Ik zal ook wel mee seeden
Ben natuurlijk ook benieuwd wat voor mooie wallpapers erin zitten.
heeft iemand al me torrent gedownload ???
Ik ga hem nu even downloaden
Ik zal ook wel mee seeden
Ben natuurlijk ook benieuwd wat voor mooie wallpapers erin zitten.
Citaat van William op 12 mei 2009, 19:35heeft iemand al me torrent gedownload ???
Bedankt voor je achtergronden! O0
graag gedaan
stonden er nog mooie voor je tussen ???
heeft iemand al me torrent gedownload ???
Bedankt voor je achtergronden! O0
graag gedaan stonden er nog mooie voor je tussen ???
Citaat van Sander op 12 mei 2009, 19:38Voor mij stonden er zeker een paar mooie tussen
Ik heb nu die met bliksemschichten.
Nog heel erg bedankt, en ik blijf nog wel even doorseeden.
Voor mij stonden er zeker een paar mooie tussen
Ik heb nu die met bliksemschichten.
Nog heel erg bedankt, en ik blijf nog wel even doorseeden.
Citaat van William op 12 mei 2009, 22:55Zit nu letterlijk zonder Bureaublad. Beeldscherm van me Laptop is namelijk kapot zit nu op een oude laptop.
Paar mooie visjes:
Zit nu letterlijk zonder Bureaublad. Beeldscherm van me Laptop is namelijk kapot zit nu op een oude laptop.
Paar mooie visjes: