Laat je bureaublad zien van je device
Citaat van Heisenberg op 7 maart 2009, 16:07Je maakt een map aan op je bureaublad (rechtermuisknop -> nieuw -> map) en je geeft het een naam (ik heb het gewoon - genoemd), dan doe je daar wat snelkoppelingen in en je sleept de map naar de linker/rechter/boven/onder-kant van je scherm en dan komt er een balk met snelkoppelingen (met grote afbeeldingen), als je het daar wilt laten dan doe je er verder niks mee, maar als je het in het midden wilt sleep je de balk naar het midden. Je kan ook nog met je rechtermuisknop op klikken en kiezen of je grote of kleine afbeeldingen wilt en of je met tekst of zonder tekst wilt. (heb het niet uitgetest op vista of het zou werken).
Je maakt een map aan op je bureaublad (rechtermuisknop -> nieuw -> map) en je geeft het een naam (ik heb het gewoon - genoemd), dan doe je daar wat snelkoppelingen in en je sleept de map naar de linker/rechter/boven/onder-kant van je scherm en dan komt er een balk met snelkoppelingen (met grote afbeeldingen), als je het daar wilt laten dan doe je er verder niks mee, maar als je het in het midden wilt sleep je de balk naar het midden. Je kan ook nog met je rechtermuisknop op klikken en kiezen of je grote of kleine afbeeldingen wilt en of je met tekst of zonder tekst wilt. (heb het niet uitgetest op vista of het zou werken).
Citaat van Zombymario op 7 maart 2009, 22:24als ik eerlijk mag zijn. Misschien een beetje teveel groen (maar dat is mijn mening).
als ik eerlijk mag zijn. Misschien een beetje teveel groen (maar dat is mijn mening).
Citaat van William op 8 maart 2009, 17:39ok, ik zal eens proberen
heb weer eens een nieuwe:
Mooi man, dat groene vind ik wel stijl hebben!
ok, ik zal eens proberen
heb weer eens een nieuwe:
Mooi man, dat groene vind ik wel stijl hebben!
Citaat van William op 9 maart 2009, 15:21
Runescape OMFG!!!!!! Noob echt een *** game.
Ieder zo zijn eigen spel...
Hier heb je mijn bureaublad... Ik probeer nu effe Aoe2 te installeren met IGZone maar dat gaat soms wel wat moeilijk
maar ik kom er wel ooit uit hihi
xD
[img width=600 height=480]http://i39.tinypic.com/2j5l108.jpg
Runescape OMFG!!!!!! Noob echt een *** game.
Ieder zo zijn eigen spel...
Hier heb je mijn bureaublad... Ik probeer nu effe Aoe2 te installeren met IGZone maar dat gaat soms wel wat moeilijk maar ik kom er wel ooit uit hihi
xD
[img width=600 height=480]http://i39.tinypic.com/2j5l108.jpg