Laat je bureaublad zien van je device
Citaat van Heisenberg op 25 januari 2009, 13:14Waarom heb je die zwarte omlijning om je webbrowsers?
Waarom heb je die zwarte omlijning om je webbrowsers?
Citaat van Demo op 25 januari 2009, 13:16pfff ik verveelde me een beetje, heb dus de screen wat veranderd met de photo editor van photobucket
pfff ik verveelde me een beetje, heb dus de screen wat veranderd met de photo editor van photobucket
Citaat van Demo op 29 januari 2009, 16:03Dat is nog niks... Paar maanden geleden :ziek2: dat was pas dodelijk resolutie 1400x900 en helemaal vol met nog een mapje op het buroblad met daar nog wat erin!
Dat is nog niks... Paar maanden geleden :ziek2: dat was pas dodelijk resolutie 1400x900 en helemaal vol met nog een mapje op het buroblad met daar nog wat erin!
Citaat van miran102 op 29 januari 2009, 20:32eigelijk is dit wel beetje een laate reactie maar robin van waar heb jij die achtergrond met die wapen en die smirnoff.
helemaal aan het begin ?????
zou je me een link kunnen geven van die foto wil hem graag als achtergrond
alvast bedankt
eigelijk is dit wel beetje een laate reactie maar robin van waar heb jij die achtergrond met die wapen en die smirnoff.
helemaal aan het begin ?????
zou je me een link kunnen geven van die foto wil hem graag als achtergrond
alvast bedankt
Citaat van Demo op 29 januari 2009, 20:33stond gewoon bij eigenschappen van de afbeelding:
http://img180.imageshack.us/img180/2524/naamloosog1.jpg
EDIT: farid, wat voor OS heb jij?
stond gewoon bij eigenschappen van de afbeelding:
http://img180.imageshack.us/img180/2524/naamloosog1.jpg
Citaat van Farid. op 29 januari 2009, 20:38EDIT: farid, wat voor OS heb jij?
Windows vista home basic. Alleen heb met een prgramma (naam kwijt) De pc prestaties iets beter gemaakt. En dan verandert hij ook dat taakbalk. O0
Maar omdat ik maar 1 gb ram heb is het zo!
Windows vista home basic. Alleen heb met een prgramma (naam kwijt) De pc prestaties iets beter gemaakt. En dan verandert hij ook dat taakbalk. O0
Maar omdat ik maar 1 gb ram heb is het zo!
Citaat van miran102 op 29 januari 2009, 20:45ja, dat had ik al geprobeerd
alleen zijn pictogrammen enz zitten om die afbeeldingen.
en ik weet totaal niet hoe je een foto bewerkt
vandaar de vraag dat ik de foto wou (zonder pictogrammmen)
ja, dat had ik al geprobeerd
alleen zijn pictogrammen enz zitten om die afbeeldingen.
en ik weet totaal niet hoe je een foto bewerkt
vandaar de vraag dat ik de foto wou (zonder pictogrammmen)