Laat je bureaublad zien van je device
Citaat van Wous op 30 oktober 2012, 15:17Ik ben het met je eens! Ik heb hem werken in VMWare, maar ik ben er niet ontevreden over! Binnenkort eens kijken naar een dual-boot met windows 7
Ik ben het met je eens! Ik heb hem werken in VMWare, maar ik ben er niet ontevreden over! Binnenkort eens kijken naar een dual-boot met windows 7
Citaat van Duken op 30 oktober 2012, 16:10Windows 8.... ik moet er niet zoveel van hebben eigenlijk. Maar dat zal even wennen zijn, ik ben gewoon nog blij met WIndows 7
Windows 8.... ik moet er niet zoveel van hebben eigenlijk. Maar dat zal even wennen zijn, ik ben gewoon nog blij met WIndows 7
Citaat van William op 30 oktober 2012, 20:41Ik heb nu vakantie dus vond ik het de ideale moment om hem in dual-boot te draaien en nog eens te proberen. De previews bevielen me niet, maar ondertussen vind ik die Metro UI wel goed gevonden.
Ik heb nu vakantie dus vond ik het de ideale moment om hem in dual-boot te draaien en nog eens te proberen. De previews bevielen me niet, maar ondertussen vind ik die Metro UI wel goed gevonden.
Citaat van Marciej123 op 19 november 2012, 17:29ziet er strak uit!
heb je die afbeelding toevallig in 1920x1080?
Ps. Misschien is het voor iedereen wel handig dat iedereen gelijk een linkje plaatst naar de afbeelding?
ziet er strak uit!
heb je die afbeelding toevallig in 1920x1080?
Ps. Misschien is het voor iedereen wel handig dat iedereen gelijk een linkje plaatst naar de afbeelding?