Laat je bureaublad zien van je device
Citaat van T H W I T op 8 oktober 2012, 17:07Met de tips van AEW ben ik aan de slag gegaan:
Hier een eerste versie:
(En ja ik heb vista, maar nog geen tijd gehad voor een upgrade xD)
Met de tips van AEW ben ik aan de slag gegaan:
Hier een eerste versie:
(En ja ik heb vista, maar nog geen tijd gehad voor een upgrade xD)
Citaat van Duken op 8 oktober 2012, 18:19Dat ziet er wel strak uit. Jammer alleen dat er wat werk bij komt kijken om het zo netjes te krijgen. Ik heb vroeger ook veel met Rainmeter lopen kloten en wat leuke configs kunnen creëren, Maar zo mooi als hierboven nog niet
Dat ziet er wel strak uit. Jammer alleen dat er wat werk bij komt kijken om het zo netjes te krijgen. Ik heb vroeger ook veel met Rainmeter lopen kloten en wat leuke configs kunnen creëren, Maar zo mooi als hierboven nog niet
Citaat van AEW op 21 oktober 2012, 18:36Haha, ja klopt die is een beetje onnozel geplaatst.
Al staat ie wel vet zo precies langs die peiler van de brug. Ik had m nog zo staan van het vorige thema, en toen die nieuwe achtergrond ingesteld was was het 11uur11 dus dacht ik snel screenshot maken! en dus stond de klok beetje gek zo over dat stuk brug....
Dit was m'n vorige thema btw:
Haha, ja klopt die is een beetje onnozel geplaatst. Al staat ie wel vet zo precies langs die peiler van de brug. Ik had m nog zo staan van het vorige thema, en toen die nieuwe achtergrond ingesteld was was het 11uur11 dus dacht ik snel screenshot maken! en dus stond de klok beetje gek zo over dat stuk brug....
Dit was m'n vorige thema btw:
Citaat van shadowwatch op 21 oktober 2012, 20:40AEW hoe heb jij dat precies gedaan met je taakbalk zo ziet er erg strak uit! of is dit een windows 8 future?
AEW hoe heb jij dat precies gedaan met je taakbalk zo ziet er erg strak uit! of is dit een windows 8 future?
Citaat van Marciej123 op 22 oktober 2012, 07:16Mind sharing that background
Mind sharing that background
Citaat van AEW op 23 oktober 2012, 18:09AEW hoe heb jij dat precies gedaan met je taakbalk zo ziet er erg strak uit! of is dit een windows 8 future?
Hoe bedoel je? wat is er mis?
Als je die 'matte' look bedoeld, dat komt van een thema voor windows 7, radiance heet het.
De start knop is veranderd met StartOrbChanger, en de icoontjes spreken voor zich. Zat er iets bij wat je bedoelde?
Mischien een beetje, maar hier is ie toch: http://platinawallpapers.comze.com/Collections/Minimal/009.jpg
AEW hoe heb jij dat precies gedaan met je taakbalk zo ziet er erg strak uit! of is dit een windows 8 future?
Hoe bedoel je? wat is er mis?
Als je die 'matte' look bedoeld, dat komt van een thema voor windows 7, radiance heet het.
De start knop is veranderd met StartOrbChanger, en de icoontjes spreken voor zich. Zat er iets bij wat je bedoelde?
Mischien een beetje, maar hier is ie toch: http://platinawallpapers.comze.com/Collections/Minimal/009.jpg