do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Laat je bureaublad zien van je device

VorigePage 139 of 154Volgende

Met de tips van AEW ben ik aan de slag gegaan:

Hier een eerste versie:

(En ja ik heb vista, maar nog geen tijd gehad voor een upgrade xD)

backgroundrnv.jpg

Dat ziet er wel strak uit. Jammer alleen dat er wat werk bij komt kijken om het zo netjes te krijgen. Ik heb vroeger ook veel met Rainmeter lopen kloten en wat leuke configs kunnen creëren, Maar zo mooi als hierboven nog niet ;)

Netjes toch? :)

34h6fxi.png

Nieuw achtergrondje, mooi?

Bridge%2020-10-12%201111h.jpg

Zeker een mooie achtergrond, maar wat doet de klok daar zo middenop?

Haha, ja klopt die is een beetje onnozel geplaatst. :D Al staat ie wel vet zo precies langs die peiler van de brug. Ik had m nog zo staan van het vorige thema, en toen die nieuwe achtergrond ingesteld was was het 11uur11 dus dacht ik snel screenshot maken! en dus stond de klok beetje gek zo over dat stuk brug....

Dit was m'n vorige thema btw: :)

Minimal%20-%20Blue.jpg

Ayy, die is ook niet verkeerd :)

AEW hoe heb jij dat precies gedaan met je taakbalk zo ziet er erg strak uit! of is dit een windows 8 future?

Mind sharing that background :)

AEW hoe heb jij dat precies gedaan met je taakbalk zo ziet er erg strak uit! of is dit een windows 8 future?

Hoe bedoel je? wat is er mis? ;)

Als je die 'matte' look bedoeld, dat komt van een thema voor windows 7, radiance heet het.

De start knop is veranderd met StartOrbChanger, en de icoontjes spreken voor zich. Zat er iets bij wat je bedoelde? :lol:

Mind sharing that background :)

Mischien een beetje, maar hier is ie toch: http://platinawallpapers.comze.com/Collections/Minimal/009.jpg ^_^

VorigePage 139 of 154Volgende