Laat je bureaublad zien van je device
Citaat van Rikkert. op 25 april 2012, 18:10
Niet rommelig ofzo.
Meestal zie ik alleen dit deel daarom boeit het me niet wat daar staat
En ik gebruik altijd snelstartbalk of de zoek vak, nooit bureaublad xD
Niet rommelig ofzo.
Meestal zie ik alleen dit deel daarom boeit het me niet wat daar staat
En ik gebruik altijd snelstartbalk of de zoek vak, nooit bureaublad xD
Citaat van marcelvn op 15 juni 2012, 17:18Ik zal hier nog eens wat leven in blazen
Achtergrond zelf getrokken
Wow, das lang geleden dat ik iemand zonder widescreen heb gezien, wel nice achtergrond. Geen pictogramma is altijd beter.
Ik zal hier nog eens wat leven in blazen
Achtergrond zelf getrokken
Wow, das lang geleden dat ik iemand zonder widescreen heb gezien, wel nice achtergrond. Geen pictogramma is altijd beter.
Citaat van shadowwatch op 16 juni 2012, 10:33leuk om te zien dat iedereen zo'n mooi leeg bureaublad heeft
ik werk op 2 beeldschermen 1tje staat bijna helemaal vol met snelkoppelingen de andere is staan alleen wat mappen op.
Zal straks wel even een printscreen maken
EDIT:
Mijn achtergrond veranderd om de 30 seconden
en ja het lijkt misschien wel erg rommelig maar ik kan het allemaal goed vinden
leuk om te zien dat iedereen zo'n mooi leeg bureaublad heeft
ik werk op 2 beeldschermen 1tje staat bijna helemaal vol met snelkoppelingen de andere is staan alleen wat mappen op.
Zal straks wel even een printscreen maken
EDIT:
Mijn achtergrond veranderd om de 30 seconden
en ja het lijkt misschien wel erg rommelig maar ik kan het allemaal goed vinden
Citaat van William op 16 juni 2012, 19:15Ik zoek alle programma's via de zoekfunctie en degene die ik het meest gebruik staan natuurlijk in mijn taskbar.
Ik ben inderdaad een van de weinige zonder breedbeeld, maar ik vind het zonde om een nieuw scherm te kopen terwijl dit nog perfect werkt en ik vind 19" niet te klein.
Ik zoek alle programma's via de zoekfunctie en degene die ik het meest gebruik staan natuurlijk in mijn taskbar.
Ik ben inderdaad een van de weinige zonder breedbeeld, maar ik vind het zonde om een nieuw scherm te kopen terwijl dit nog perfect werkt en ik vind 19" niet te klein.
Citaat van KianYu op 21 juni 2012, 14:36Omdat jullie vierkante schermen zo mooi vinden
Zelfde reden als Glenn, dit is een prima scherm, en groot genoeg.
Mooi én overzichtelijk
Omdat jullie vierkante schermen zo mooi vinden
Zelfde reden als Glenn, dit is een prima scherm, en groot genoeg.
Mooi én overzichtelijk
Citaat van AEW op 4 juli 2012, 11:01Nou zal ik mijn bureaublad ook maar weer eens laten zien ...
Nou moet ik toegeven dat ik dit niet de hele tijd houd... Ik weet alleen niet of het netjes is om m'n huidige bureaublad te plaatsen
, dus als je niet van mooie meisjes houd, open de spoiler niet
.
Hehe... 'K weenie of het mag op DukeN maar... She's so pretty...
Nou zal ik mijn bureaublad ook maar weer eens laten zien ...
Nou moet ik toegeven dat ik dit niet de hele tijd houd... Ik weet alleen niet of het netjes is om m'n huidige bureaublad te plaatsen , dus als je niet van mooie meisjes houd, open de spoiler niet
.
Hehe... 'K weenie of het mag op DukeN maar... She's so pretty...