Laat je bureaublad zien van je device
Citaat van Heisenberg op 18 juni 2008, 18:01Windows Vista ^-^
Is slecht
Ik heb ook alleen het thema gedownload
dat is gewoon mooier dan XP en handiger met die balk onderin enzo.. Alleen kan ik rechts niet die klok enzo doen dat is wel jammer >
Verder gewoon de software Windows XP Professional ! O0
Windows Vista ^-^
Is slecht
Ik heb ook alleen het thema gedownload
dat is gewoon mooier dan XP en handiger met die balk onderin enzo.. Alleen kan ik rechts niet die klok enzo doen dat is wel jammer >
Verder gewoon de software Windows XP Professional ! O0
Citaat van Heisenberg op 18 juni 2008, 18:58Ziet er goed uit O0
Maar hoe doe je die balk onderin anders? met die programma's ik heb nu zo van die domme muziek en media player en internet.. hoe kan je dat veranderen ?
Ziet er goed uit O0
Maar hoe doe je die balk onderin anders? met die programma's ik heb nu zo van die domme muziek en media player en internet.. hoe kan je dat veranderen ?
Citaat van Beemer101 op 18 juni 2008, 19:00Windows Vista ^-^
Is slecht
Hoezo dat dan?
Niet dat ik het gebruik ofzo, zit zelf op XP, maar beargumenteer is
?
Windows Vista ^-^
Is slecht
Hoezo dat dan?
Niet dat ik het gebruik ofzo, zit zelf op XP, maar beargumenteer is ?
Citaat van Heisenberg op 19 juni 2008, 06:01Nee ik heb het al
Kijk ik bedoel die balk (die bijv. bij Niels zwart is met de programma's - Utorrent en Paint) onderin je scherm ... maar je moest gewoon die programma's klikken en dan verwijderen en er een nieuwe voor in zetten.. best handig O0
Nee ik heb het al
Kijk ik bedoel die balk (die bijv. bij Niels zwart is met de programma's - Utorrent en Paint) onderin je scherm ... maar je moest gewoon die programma's klikken en dan verwijderen en er een nieuwe voor in zetten.. best handig O0
Citaat van William op 19 juni 2008, 07:28Nee ik heb het al
Idd
ik had er eerst ook van die rommel in , die bijna toch niemand gebruikt , athans dat denk ik :
Maar als je da gdownload hebt, dan krijg je nog meer suites erbij he
Nee ik heb het al
Idd ik had er eerst ook van die rommel in , die bijna toch niemand gebruikt , athans dat denk ik :
Maar als je da gdownload hebt, dan krijg je nog meer suites erbij he
Citaat van Heisenberg op 19 juni 2008, 13:11Ja daarom en ik heb er ook maar wat in gezet
Ja daarom en ik heb er ook maar wat in gezet