Laat je bureaublad zien van je device
Citaat van IfElse op 23 maart 2011, 18:42Mooi!
a.u.b http://www.wallpapersphere.com/nature-wallpapers/beach/sunset-beach_6.html voor als je hem ook wil
Hoe komen jullie aan je wallpapers? Zelf gebruik ik google dan zet ik het formaat op groter dan 2mp en zoek ik naar een chille achtergrond (meestal nature wallpapers)
Ik heb een HD wallpapers pack of ik haal ze van nzb websites
Ik wil best wel afentoe wat wallpapers op megaupload ofzo uploaden als hier vraag naar is.
Mooi!
a.u.b http://www.wallpapersphere.com/nature-wallpapers/beach/sunset-beach_6.html voor als je hem ook wil
Hoe komen jullie aan je wallpapers? Zelf gebruik ik google dan zet ik het formaat op groter dan 2mp en zoek ik naar een chille achtergrond (meestal nature wallpapers)
Ik heb een HD wallpapers pack of ik haal ze van nzb websites Ik wil best wel afentoe wat wallpapers op megaupload ofzo uploaden als hier vraag naar is.
Citaat van IfElse op 23 maart 2011, 18:45Dat zou ik wel aardig van je vinden
Zodra ik genoeg vrije tijd heb, zal ik is gaan uploaden kaas
Dat zou ik wel aardig van je vinden
Zodra ik genoeg vrije tijd heb, zal ik is gaan uploaden kaas
Citaat van William op 23 maart 2011, 19:50Heb m'n Mac Dekstop even wat getweakt met GeekTool. Vind het resultaat tot nu toe erg leuk.
Heb m'n Mac Dekstop even wat getweakt met GeekTool. Vind het resultaat tot nu toe erg leuk.
Citaat van Thijs. op 23 maart 2011, 19:52Heb m'n Mac Dekstop even wat getweakt met GeekTool. Vind het resultaat tot nu toe erg leuk.
bestwel nice bart
Heb m'n Mac Dekstop even wat getweakt met GeekTool. Vind het resultaat tot nu toe erg leuk.
bestwel nice bart
Citaat van William op 23 maart 2011, 20:16Bedankt voor de leuke reacties. Ben bezig met hem nog verder en mooier te tweaken.
Iets vergelijkbaars voor Windows is Rainmeter. Heb ik zelf heel weinig ervaring mee dus kan ik je niet echt veel over vertellen.
Bedankt voor de leuke reacties. Ben bezig met hem nog verder en mooier te tweaken.
Iets vergelijkbaars voor Windows is Rainmeter. Heb ik zelf heel weinig ervaring mee dus kan ik je niet echt veel over vertellen.
Citaat van Wous op 23 maart 2011, 20:24Ik heb zelf ook wel eens rainmeter gebruikt, zie aantal pagina's terug in dit topic. Ben er niet echt een fan van; op het begin is het handig maar er zijn niet echt goede thema's die ik mooi vind.
Of je maakt natuurlijk zelf een skin ervoor!
Ik heb zelf ook wel eens rainmeter gebruikt, zie aantal pagina's terug in dit topic. Ben er niet echt een fan van; op het begin is het handig maar er zijn niet echt goede thema's die ik mooi vind.
Of je maakt natuurlijk zelf een skin ervoor!
Citaat van Wous op 23 maart 2011, 21:27Ziet er strak uit! alleen bij mac kijk je toch ook heel weinig op je bureablad? omdat je icons toch altijd daar in de Dock staan
Ziet er strak uit! alleen bij mac kijk je toch ook heel weinig op je bureablad? omdat je icons toch altijd daar in de Dock staan