wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Kolderdag - L.S.D (laatste schooldag)

VorigePage 2 of 2

Ok, Mr. Serious

I'm sorry, just being honest :)

Verder nog leuke ideen om de klassen goed te verstoren?

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Het was een grapje, komt laat aan of niet :P?

En het kwartje valt in 3... 2... 1... and poof! Ik snap m nu pas xd

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Wij noemen de laatste schooldag de examenstunt en die is a.s. Donderdag bij ons. Elk jaar doen we een bepaald thema, dit jaar is dat superhelden en megaschurken. 's ochtends worden meestal de leerlingen opgehouden en wordt er op een speciale manier de school open gegooid. Later in de ochtend is er een brunch voor de examenleerlingen en na de brunch begint de stunt waarbij het een competitie wordt tussen leraar en leerling. In de avond is er een examenfeest.

Ik zit in de organisatie, maar zal niet al te veel zeggen voor het geval dat er leerlingen van mijn school op Duken zitten ;). Kan uitebreid verslag geven na Donderdag, zal gelijk laten weten hoe het gelopen is.

kan je wat plannen via PM misschien sturen?:)

Kan hier wel wat zeggen.

1. Er zijn veel attractieverhuur bedrijven in Nederland. Wij hebben voor donderdag bij Moonen besteld http://www.attractie.com/. Bij google kan je er zelf misschien eentje in je buurt vinden.

2. Thema is altijd vet ook voor het na feest. Je zou iets kunnen verzinnen met de activiteiten die je al hebt.

3. Weet niet hoe kort dag het is, je zou eventueel een promotiefilmpje kunnen maken voor de stunt. De onze:

Ik zou voor de rest niet weten, zou binnen een thema kijken wat je kunt doen.

Let op dat alles wat je doet mag van de school en je ook geen problemen krijgt met justitie. Klinkt lullig, maar je zult straks maar geschorst worden of gearresteerd.

Betrek eventueel de autoriteiten erbij, zijn meestal wel in voor een examenstunt. Zo heeft o.a. militaire van Luchtmachtbasis Woensdrecht een zipline op ons schoolplein gespannen 5 jaar geleden en 3 jaar geleden heeft de ME mee gedaan.

Succes

P.S. Filmpje had veel beter gekund, maar het is allemaal heel snel gemaakt.

... voor het geval dat er leerlingen van mijn school op Duken zitten ...

Ik weet niet of je het al wist, maar het filmpje wat je hierna postte, heb ik ook bij Bart op z'n Facebook gezien. Dat is dus al 1.

Bart weet alles al wat ik gezegd heb ;). Is een klasgenoot van mij.

Ook hier leuke tips :) het is weer bijna zover op onze school 

VorigePage 2 of 2