Kolderdag - L.S.D (laatste schooldag)
Citaat van Marciej123 op 21 april 2012, 01:38jow!
Ik zit in het examen jaar!
en iedereen kent het wel, de laaste schooldag oftewel, LSD of beter bekend, KOLDERDAG!
Het is hierbij de bedoeling om grappen of stunts uit te halen met de school en gewoon alles een beetje op zn kop te zetten,
Wat voor stunts hebben jullie al gedaan?
Wij hebben zelf dit in de planning:
* een race door de school met 3wielers en winkelkarretjes enzo.
* zoiezo een dik feest snachts en overdag.
* een paar rookbommen door de school heen.
* misschien als iemand verf gratis kan regelen van een 'bijgebouw' alle ramen zwart verven
* waterballonnen met verf
* BBQ'en
Hebben jullie nog wat leuke ideeën? of wat hebben ze bij jullie gedaan met kolderdag?
Grt
jow!
Ik zit in het examen jaar!
en iedereen kent het wel, de laaste schooldag oftewel, LSD of beter bekend, KOLDERDAG!
Het is hierbij de bedoeling om grappen of stunts uit te halen met de school en gewoon alles een beetje op zn kop te zetten,
Wat voor stunts hebben jullie al gedaan?
Wij hebben zelf dit in de planning:
* een race door de school met 3wielers en winkelkarretjes enzo.
* zoiezo een dik feest snachts en overdag.
* een paar rookbommen door de school heen.
* misschien als iemand verf gratis kan regelen van een 'bijgebouw' alle ramen zwart verven
* waterballonnen met verf
* BBQ'en
Hebben jullie nog wat leuke ideeën? of wat hebben ze bij jullie gedaan met kolderdag?
Grt
Citaat van shadowwatch op 21 april 2012, 06:24Ga naar een groot kippembedrijf haal je 5 kippen zet op de eerste 4 kippen nummer 1 t/m4 en op laatste kip zet je nummer 6 en dan loslate in school. Hier zijn ze 2 dagem ofz opzoek geweest naar de 5de kip:p
Ga naar een groot kippembedrijf haal je 5 kippen zet op de eerste 4 kippen nummer 1 t/m4 en op laatste kip zet je nummer 6 en dan loslate in school. Hier zijn ze 2 dagem ofz opzoek geweest naar de 5de kip:p
Citaat van William op 21 april 2012, 08:57Bij ons is het ook altijd groot feest, hele doolhoven om naar de ingang van de school te komen, verplicht over een stormbaan heen en vooral veel water.
Bij ons is het ook altijd groot feest, hele doolhoven om naar de ingang van de school te komen, verplicht over een stormbaan heen en vooral veel water.
Citaat van Marciej123 op 21 april 2012, 12:35deden jullie een stormbaan huren?
deden jullie een stormbaan huren?
Citaat van Robin op 21 april 2012, 15:41Bij ons was het saai, niks mocht, leraren aan het opletten wat er gedaan werd enzo. Dooie bende...
Bij ons was het saai, niks mocht, leraren aan het opletten wat er gedaan werd enzo. Dooie bende...
Citaat van Marciej123 op 21 april 2012, 18:58Nog een vette DJ nodig?
genoeg dj's hoor.
In mijn vriendenkring die op deze school zitten + examenklas zijn er 3 en ze hebben allemaal een set van enkele duizenden euro's
Dus is niet nodig haha
Nog een vette DJ nodig?
genoeg dj's hoor.
In mijn vriendenkring die op deze school zitten + examenklas zijn er 3 en ze hebben allemaal een set van enkele duizenden euro's Dus is niet nodig haha
Citaat van William op 21 april 2012, 22:54deden jullie een stormbaan huren?
Ik zit nu in 5VWO dus nog geen laatste lesdag (zoals het bij ons wordt genoemd) gehad, maar wel 5 meegemaakt. Die stormbaan hadden ze gehuurd inderdaad. Ook wel een keer zo'n rodeostier gezien.
deden jullie een stormbaan huren?
Ik zit nu in 5VWO dus nog geen laatste lesdag (zoals het bij ons wordt genoemd) gehad, maar wel 5 meegemaakt. Die stormbaan hadden ze gehuurd inderdaad. Ook wel een keer zo'n rodeostier gezien.
Citaat van Robin op 22 april 2012, 07:43genoeg dj's hoor.
In mijn vriendenkring die op deze school zitten + examenklas zijn er 3 en ze hebben allemaal een set van enkele duizenden euro's
Dus is niet nodig haha
Ok, Mr. Serious
genoeg dj's hoor.
Dus is niet nodig haha
Ok, Mr. Serious