koerier duivenfilms download
Citaat van duifje244 op 21 maart 2020, 18:123 uur geleden zei naafke:welke naam heb je daar dan , want de naam duifje244 zie ik daar niet?
naafkeik hoop als je wat voor me kan doen
mijn naam duifje24
3 uur geleden zei naafke:welke naam heb je daar dan , want de naam duifje244 zie ik daar niet?
naafkeik hoop als je wat voor me kan doen
mijn naam duifje24
Citaat van naafke op 21 maart 2020, 22:53heb het nagevraagt bij de admin, en volgens hem ben je nog niet geregistreerd. dus probeer dat nog een keer
heb het nagevraagt bij de admin, en volgens hem ben je nog niet geregistreerd. dus probeer dat nog een keer
Citaat van duifje244 op 22 maart 2020, 06:467 uur geleden zei naafke:heb het nagevraagt bij de admin, en volgens hem ben je nog niet geregistreerd. dus probeer dat nog een keer
naafke heel hartelijk bedankt voor de moeite
maar ik heb het al zo vaak geprobeerd het lukt niet
zal de admin miszien even wil kijken wat de fout is
duifje24
kuiperh6@ziggo.nl
7 uur geleden zei naafke:heb het nagevraagt bij de admin, en volgens hem ben je nog niet geregistreerd. dus probeer dat nog een keer
naafke heel hartelijk bedankt voor de moeite
maar ik heb het al zo vaak geprobeerd het lukt niet
zal de admin miszien even wil kijken wat de fout is
duifje24
kuiperh6@ziggo.nl
Citaat van naafke op 22 maart 2020, 16:29je moet je aanmelden zonder vpn, zodra je geregistreerd bent kan je de vpn weer aanzetten.
dat is het enigste advies wat we je nog kunnen geven.
je moet je aanmelden zonder vpn, zodra je geregistreerd bent kan je de vpn weer aanzetten.
Citaat van duifje244 op 22 maart 2020, 20:133 uur geleden zei naafke:je moet je aanmelden zonder vpn, zodra je geregistreerd bent kan je de vpn weer aanzetten.
Bedankt ik heb geen vpn aanstaan moet maar naar wat anders op zoeken
3 uur geleden zei naafke:je moet je aanmelden zonder vpn, zodra je geregistreerd bent kan je de vpn weer aanzetten.
Bedankt ik heb geen vpn aanstaan moet maar naar wat anders op zoeken
Citaat van duifje244 op 23 maart 2020, 07:4311 uur geleden zei duifje244:Bedankt ik heb geen vpn aanstaan moet maar naar wat anders op zoeken
wil toch nog een keer dit berichtje laten zien
11 uur geleden zei duifje244:Bedankt ik heb geen vpn aanstaan moet maar naar wat anders op zoeken
wil toch nog een keer dit berichtje laten zien
Citaat van naafke op 23 maart 2020, 21:29Hoe kan het zijn dat je verbannen bent als je naam niet eens in het systeem voorkomt, volgens mij zit je de boel gewoon te flessen.
Hoe kan het zijn dat je verbannen bent als je naam niet eens in het systeem voorkomt, volgens mij zit je de boel gewoon te flessen.
Citaat van Demo op 24 maart 2020, 06:038 uur geleden zei naafke:Hoe kan het zijn dat je verbannen bent als je naam niet eens in het systeem voorkomt, volgens mij zit je de boel gewoon te flessen.
Hallo @naafke, alle respect voor je hulp aan @duifje244, maar ik denk dat deze opmerking niet terecht is. @duifje244 liet op 18 Februari al weten in een bericht dat hij/zij al een account had op Zombienation en ineens na een aantal dagen downloaden het Banbericht in beeld kreeg. Lees dat berichtje nog maar eens na onder deze link. Ik denk toch echt dat het IP-adres wat door @duifje244 is gebruikt op 1 of andere manier in een Ban is terecht gekomen. Ik vermoed ook dat @duifje244 een beetje problemen heeft in het onthouden van accountnamen en/of wachtwoorden, want volgens mij heeft deze duifje op Duken.nl ook nog een ander account met de naam duifje24.
8 uur geleden zei naafke:Hoe kan het zijn dat je verbannen bent als je naam niet eens in het systeem voorkomt, volgens mij zit je de boel gewoon te flessen.
Hallo @naafke, alle respect voor je hulp aan @duifje244, maar ik denk dat deze opmerking niet terecht is. @duifje244 liet op 18 Februari al weten in een bericht dat hij/zij al een account had op Zombienation en ineens na een aantal dagen downloaden het Banbericht in beeld kreeg. Lees dat berichtje nog maar eens na onder deze link. Ik denk toch echt dat het IP-adres wat door @duifje244 is gebruikt op 1 of andere manier in een Ban is terecht gekomen. Ik vermoed ook dat @duifje244 een beetje problemen heeft in het onthouden van accountnamen en/of wachtwoorden, want volgens mij heeft deze duifje op Duken.nl ook nog een ander account met de naam duifje24.
Citaat van duifje244 op 24 maart 2020, 06:4929 minuten geleden zei Guardian:Hallo @naafke, alle respect voor je hulp aan @duifje244, maar ik denk dat deze opmerking niet terecht is. @duifje244 liet op 18 Februari al weten in een bericht dat hij/zij al een account had op Zombienation en ineens na een aantal dagen downloaden het Banbericht in beeld kreeg. Lees dat berichtje nog maar eens na onder deze link. Ik denk toch echt dat het IP-adres wat door @duifje244 is gebruikt op 1 of andere manier in een Ban is terecht gekomen. Ik vermoed ook dat @duifje244 een beetje problemen heeft in het onthouden van accountnamen en/of wachtwoorden, want volgens mij heeft deze duifje op Duken.nl ook nog een ander account met de naam duifje24.
Goede morgen guardian ik heb nooit is verkeerd gedaan naar paar dagen kreeg ik via mail berichtje van ban
ik hoop echt dat het weer goed komt ik heb mijn ip adres er bij gedaan het is duifje24
Uw IP adres
82.72.37.116
Uw IP adres is zichtbaar.
"Wat is mijn IP" vraagt u zich af? Websites kunnen uw IP gebruiken om achter uw identiteit te komen.
internet provider
Ziggo
29 minuten geleden zei Guardian:Hallo @naafke, alle respect voor je hulp aan @duifje244, maar ik denk dat deze opmerking niet terecht is. @duifje244 liet op 18 Februari al weten in een bericht dat hij/zij al een account had op Zombienation en ineens na een aantal dagen downloaden het Banbericht in beeld kreeg. Lees dat berichtje nog maar eens na onder deze link. Ik denk toch echt dat het IP-adres wat door @duifje244 is gebruikt op 1 of andere manier in een Ban is terecht gekomen. Ik vermoed ook dat @duifje244 een beetje problemen heeft in het onthouden van accountnamen en/of wachtwoorden, want volgens mij heeft deze duifje op Duken.nl ook nog een ander account met de naam duifje24.
Goede morgen guardian ik heb nooit is verkeerd gedaan naar paar dagen kreeg ik via mail berichtje van ban
ik hoop echt dat het weer goed komt ik heb mijn ip adres er bij gedaan het is duifje24
Uw IP adres
82.72.37.116
Uw IP adres is zichtbaar.
"Wat is mijn IP" vraagt u zich af? Websites kunnen uw IP gebruiken om achter uw identiteit te komen.