kan film bestand na downloaden niet vinden utorrent
Citaat van Trizomu op 7 december 2015, 18:42Wat u ook eens zou kunnen proberen is het betreffende bestand te zoeken via een zoekopdracht via: klik rechts op het Windowssymbool links onderaan(de zogenaamde startknop) en klik daarna op zoeken, u hoeft niet een extensie te voegen (het mag wel).
hallo
als ik op de bestand rechts klikt en kies bijbehorende map,krijg ik niks te zien,helemaal niks alleen dat de map leeg is.
mijn instellingen staan ook goed.
ik gebruik zelf utorrent 1.6.
Aan de hand van de quote, ik kan verkeerd zijn, moet er toch wel iets mislopen dan. Misschien dat er een oplossing ligt in het updaten van Utorrent naar 3.4.5 (de momenteel actuele stabiele versie) i.p.v. Utorrent 1.6 te (blijven) gebruiken. U gegevens blijven behouden, dit zijn/is mijn instelling voor het opslaan van de gedownloade files:
Wat u ook eens zou kunnen proberen is het betreffende bestand te zoeken via een zoekopdracht via: klik rechts op het Windowssymbool links onderaan(de zogenaamde startknop) en klik daarna op zoeken, u hoeft niet een extensie te voegen (het mag wel).
hallo
als ik op de bestand rechts klikt en kies bijbehorende map,krijg ik niks te zien,helemaal niks alleen dat de map leeg is.
mijn instellingen staan ook goed.
ik gebruik zelf utorrent 1.6.
Aan de hand van de quote, ik kan verkeerd zijn, moet er toch wel iets mislopen dan. Misschien dat er een oplossing ligt in het updaten van Utorrent naar 3.4.5 (de momenteel actuele stabiele versie) i.p.v. Utorrent 1.6 te (blijven) gebruiken. U gegevens blijven behouden, dit zijn/is mijn instelling voor het opslaan van de gedownloade files:
Citaat van predator op 11 december 2015, 15:22hallo
ik heb utorrent niet geupdate.
als ik op zoeken klik wat u beschrijft wordt er niks gevonden.
is het misschien het beste dat ik utorrent opnieuw instaleer?
en wat zijn dan de beste instellingen voor utorrent 1.6?
mvg
hallo
ik heb utorrent niet geupdate.
als ik op zoeken klik wat u beschrijft wordt er niks gevonden.
is het misschien het beste dat ik utorrent opnieuw instaleer?
en wat zijn dan de beste instellingen voor utorrent 1.6?
mvg
Citaat van reneetje1969 op 11 december 2015, 21:19Ik vermoed dat jouw uTorrent onder Windows 10 onvoldoende rechten heeft en daarom de downloads niet kan wegschrijven naar de ingestelde locatie. Start uTorrents eens als Administrator => rechtermuisknop erop klikken en kiezen voor: Als administrator uitvoeren. Dan een torrent als test downloaden en kijken of hij deze wel normaal opslaat.
Ik vermoed dat jouw uTorrent onder Windows 10 onvoldoende rechten heeft en daarom de downloads niet kan wegschrijven naar de ingestelde locatie. Start uTorrents eens als Administrator => rechtermuisknop erop klikken en kiezen voor: Als administrator uitvoeren. Dan een torrent als test downloaden en kijken of hij deze wel normaal opslaat.
Citaat van predator op 12 december 2015, 15:02hallo
ik heb gekozen voor administrator uitvoeren geklikt en een film gedownload.
maar helaas helpt dit niet.
weet niet meer wat ik moet doen.
hallo
ik heb gekozen voor administrator uitvoeren geklikt en een film gedownload.
maar helaas helpt dit niet.
weet niet meer wat ik moet doen.
Citaat van predator op 12 december 2015, 18:08ik heb zelf mijn pc terug gebracht windows 7
hen uttorent opnieuw geiinstaleerd en een film binnen gehaald,maar ookdat help niet.
kan ook niet de film vinden.
heel raar
ik heb zelf mijn pc terug gebracht windows 7
hen uttorent opnieuw geiinstaleerd en een film binnen gehaald,maar ookdat help niet.
kan ook niet de film vinden.
heel raar
Citaat van gerrit op 21 juni 2016, 19:04Wat makkelijker is dan uTorrent en andere torrents is het downloaden van andere software zoals Popcorn time. Hiermee hoef je in princiepe niets te downloaden en wordt de content na het afsluiten van je computer automatisch verwijderd
Wat makkelijker is dan uTorrent en andere torrents is het downloaden van andere software zoals Popcorn time. Hiermee hoef je in princiepe niets te downloaden en wordt de content na het afsluiten van je computer automatisch verwijderd