Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van Heisenberg op 10 november 2008, 18:03--- = Downloaden gaat erg sloom (CoD 5), maar ja logisch want zijn maar 29 seeders en 330 leechers :crazy:
--- = Downloaden gaat erg sloom (CoD 5), maar ja logisch want zijn maar 29 seeders en 330 leechers :crazy:
Citaat van William op 10 november 2008, 18:29--- = Downloaden gaat erg sloom (CoD 5), maar ja logisch want zijn maar 29 seeders en 330 leechers :crazy:
hoeft niet altijd veel uit te maken soms als ik iets download seed ik sneller dan de seeder ;D
--- last van me rug
++++ lekker gegeten
--- = Downloaden gaat erg sloom (CoD 5), maar ja logisch want zijn maar 29 seeders en 330 leechers :crazy:
hoeft niet altijd veel uit te maken soms als ik iets download seed ik sneller dan de seeder ;D
--- last van me rug
++++ lekker gegeten
Citaat van William op 10 november 2008, 18:31--- bij mij is het veel erger, ik heb maar 3 seeders en 4148 leechers...
http://thepiratebay.org/torrent/4499306/Call_of_Duty_World_at_War_Full-Rip_Skullptura
en ik kom momenteel niet boven de 10 kb/s uit...
++ zwaar chill rooster
ma 3 tm 8
di 1 tm 6
wo 1 tm 6
do 1 tm 6
vr 1 tm 7
en ja dat is voor mij een toprooster
--- bij mij is het veel erger, ik heb maar 3 seeders en 4148 leechers...
http://thepiratebay.org/torrent/4499306/Call_of_Duty_World_at_War_Full-Rip_Skullptura
en ik kom momenteel niet boven de 10 kb/s uit...
++ zwaar chill rooster
ma 3 tm 8
di 1 tm 6
wo 1 tm 6
do 1 tm 6
vr 1 tm 7
en ja dat is voor mij een toprooster
Citaat van Heisenberg op 11 november 2008, 07:04hoeft niet altijd veel uit te maken soms als ik iets download seed ik sneller dan de seeder ;D
ja daar kwam ik gister ook achter, downloadde ik met 200 - 300 kb/s dus ik dacht, laat ik maar mijn pc aanstaan in de avond dan is die morgen wel klaar.. dus niet, mijn anti-virus programma had een update gedownload en geinstalleerd en moest opnieuw starten, en dat doet die automatisch na 30 minuten >
is die pas op 68 % :-[
ja daar kwam ik gister ook achter, downloadde ik met 200 - 300 kb/s dus ik dacht, laat ik maar mijn pc aanstaan in de avond dan is die morgen wel klaar.. dus niet, mijn anti-virus programma had een update gedownload en geinstalleerd en moest opnieuw starten, en dat doet die automatisch na 30 minuten > is die pas op 68 % :-[
Citaat van Heisenberg op 11 november 2008, 14:31+++ = CoD 5 is klaar met downloaden
-- = Zie ik net dat er een rip van skullptura is :s had ik liever 2 GB gedownload dan 7 GB :-[
+++ = CoD 5 is klaar met downloaden
-- = Zie ik net dat er een rip van skullptura is :s had ik liever 2 GB gedownload dan 7 GB :-[
Citaat van William op 11 november 2008, 15:58++ en die ben ik nu aan het downloaden :hand:
+ vandaag weer om 1 uur klaar met school!
+ morgen en overmorgen weer om 1 uur klaar met school
- strax weer verder aan sectorwerkstuk
++ en die ben ik nu aan het downloaden :hand:
+ vandaag weer om 1 uur klaar met school!
+ morgen en overmorgen weer om 1 uur klaar met school
- strax weer verder aan sectorwerkstuk
Citaat van Robin op 11 november 2008, 16:08++ Morgen vrij
-- Donderdag frans en ntk, vrijdag nederlands
++ Vrijdag waarschijenlijk gears 2 binnen!!!
++ Morgen vrij
-- Donderdag frans en ntk, vrijdag nederlands
++ Vrijdag waarschijenlijk gears 2 binnen!!!