Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van William op 24 oktober 2008, 20:27++ vakantie!!!!
++ mooi rapport: 7/10 wisk. 7.5/10 ned. 8/10 frans. 8.5 latijn. 8.5 bio
-- week gaat weer rap vooruitgaan
++ vakantie!!!!
++ mooi rapport: 7/10 wisk. 7.5/10 ned. 8/10 frans. 8.5 latijn. 8.5 bio
-- week gaat weer rap vooruitgaan
Citaat van William op 25 oktober 2008, 11:28+++weekend
---------------- mn zus maakte herrie vanochtend, al om 8 uur wakker
iemand een idee hoe ik haar terug kan pakken? :duivel:
+++weekend
---------------- mn zus maakte herrie vanochtend, al om 8 uur wakker iemand een idee hoe ik haar terug kan pakken? :duivel:
Citaat van William op 25 oktober 2008, 11:37--gisteren tot 4 uur 's nachts gewerkt :s en vanmorgen er weer om half 8 uit voor mijn andere werk! En dan wil ik ook nog geadresseerde reclamefolders gaan gooien
Ik heb een geldprobleem...
+ nu begint het weekend pas echt
+ vanavond naar feest.
--gisteren tot 4 uur 's nachts gewerkt :s en vanmorgen er weer om half 8 uit voor mijn andere werk! En dan wil ik ook nog geadresseerde reclamefolders gaan gooien Ik heb een geldprobleem...
+ nu begint het weekend pas echt
+ vanavond naar feest.
Citaat van William op 25 oktober 2008, 11:55iemand een idee hoe ik haar terug kan pakken? :duivel:
Haha lol, Hoe oud is ze misschien ? :s
;D
;D
Citaat van William op 25 oktober 2008, 12:03heb ik op ongein.nl gezien. een stoel op (om) haar hoofd zetten zodat ze met haar gezicht naar de onderkant van de zitting kijkt als ze ligt te slapen en dan met een stadiontoeter te keer gaan. dan schiet ze wakker met haar hoofd keihard tegen die stoel...
heb ik op ongein.nl gezien. een stoel op (om) haar hoofd zetten zodat ze met haar gezicht naar de onderkant van de zitting kijkt als ze ligt te slapen en dan met een stadiontoeter te keer gaan. dan schiet ze wakker met haar hoofd keihard tegen die stoel...
Citaat van William op 25 oktober 2008, 12:05iemand een idee hoe ik haar terug kan pakken? :duivel:
;D
19
;D
19