Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van William op 15 oktober 2008, 19:19--vandaag gepest met mijn computer op school, gewoon omdat mijn pc een 550 euro computer is en anderen hebben een pc van 2125 of 1700 euro pctjes:angry:
--43 op 100 voor het rapport op geschiedenis, gebuisd dus
--de tv kaart die ik voor me computer heb gekocht werkt niet op vista, 45 euro in het riool:raged:
--vandaag gepest met mijn computer op school, gewoon omdat mijn pc een 550 euro computer is en anderen hebben een pc van 2125 of 1700 euro pctjes:angry:
--de tv kaart die ik voor me computer heb gekocht werkt niet op vista, 45 euro in het riool:raged:
Citaat van Piet Hein op 15 oktober 2008, 22:55--vandaag gepest met mijn computer op school, gewoon omdat mijn pc een 550 euro computer is en anderen hebben een pc van 2125 of 1700 euro pctjes:angry:
Waarom vindt jij het erg dat sommige andere mensen een duurdere computer hebben. ( niet naar mij kijken ;D) Niet iedereen heeft een supercomputer nodig.
+++++ mijn cpu naar 5.5 uur max gestrest maar max 40 graden
-- morgen weer school :'(
--vandaag gepest met mijn computer op school, gewoon omdat mijn pc een 550 euro computer is en anderen hebben een pc van 2125 of 1700 euro pctjes:angry:
Waarom vindt jij het erg dat sommige andere mensen een duurdere computer hebben. ( niet naar mij kijken ;D) Niet iedereen heeft een supercomputer nodig.
+++++ mijn cpu naar 5.5 uur max gestrest maar max 40 graden
-- morgen weer school :'(
Citaat van William op 16 oktober 2008, 11:37++: zit nu in de les informatica
(ik zit dus op school ;D ;D
Nou ben er blij mee
Ik heb nog vakantie ;D
---- gisteren gevallen van mn fiets met het uitgaan, waarschijnlijk rib gekneusd en knie helemaal open.
--- doet echt PIJN. :s
--- niet uit kunnen slapen vanwege de kop/rib/knie-pijn
en ik kan zo 1,2,3 niks positiefs verzinnen >
++: zit nu in de les informatica
(ik zit dus op school ;D ;D
Nou ben er blij mee Ik heb nog vakantie ;D
---- gisteren gevallen van mn fiets met het uitgaan, waarschijnlijk rib gekneusd en knie helemaal open.
--- doet echt PIJN. :s
--- niet uit kunnen slapen vanwege de kop/rib/knie-pijn
en ik kan zo 1,2,3 niks positiefs verzinnen >
Citaat van William op 16 oktober 2008, 12:24--vandaag gepest met mijn computer op school, gewoon omdat mijn pc een 550 euro computer is en anderen hebben een pc van 2125 of 1700 euro pctjes:angry:
Jezus, ik heb een computer van 30 euro en ze zijn allemaal jaloers op mij ;D
Waar woon jij, dan zullen we ruilen jij mag in Woensel (Eindhoven) wonen dan ga ik in Wassenaar ofzo wonen
++ gisteren goed om men flikker gehad, was veel te laat thuis ;D
++ vanavond goed veel drinken, heeft er iemand nog ideeen voor drank??? geen schmirnoff ofzo maar wat sterkers!
++ Ik ga vanavond dus logeren met een groep bij iemand op zolder!!
-- verveel me nu dus dood :geheim:
Jezus, ik heb een computer van 30 euro en ze zijn allemaal jaloers op mij ;D Waar woon jij, dan zullen we ruilen jij mag in Woensel (Eindhoven) wonen dan ga ik in Wassenaar ofzo wonen
++ vanavond goed veel drinken, heeft er iemand nog ideeen voor drank??? geen schmirnoff ofzo maar wat sterkers!
Citaat van William op 16 oktober 2008, 12:27Jezus, ik heb een computer van 30 euro en ze zijn allemaal jaloers op mij ;D
Waar woon jij, dan zullen we ruilen jij mag in Woensel (Eindhoven) wonen dan ga ik in Wassenaar ofzo wonen
Pisang, Patrikov van dat soort dingen ;D
Jezus, ik heb een computer van 30 euro en ze zijn allemaal jaloers op mij ;D
Pisang, Patrikov van dat soort dingen ;D
Citaat van William op 16 oktober 2008, 12:29voor pisang moet je naar een speciaalzaak en geen van ons is 18 dus, patrikov heb ik nog liggen maar is ook niet geweldig :- misschien Malibou ofzo mixen met dubbel friss
voor pisang moet je naar een speciaalzaak en geen van ons is 18 dus, patrikov heb ik nog liggen maar is ook niet geweldig :- misschien Malibou ofzo mixen met dubbel friss
Citaat van Robin op 16 oktober 2008, 12:32Pisang hoef je geen 18 voor te zijn
. Kan je met 16 ook gewoon krijgen.
Malibu cola is wel lekker, moet je wel zo'n goedkope variant nemen. Verschil merk je toch niet.
++ Morgen hockeyfeest :celb: :drank:
Pisang hoef je geen 18 voor te zijn . Kan je met 16 ook gewoon krijgen.
Malibu cola is wel lekker, moet je wel zo'n goedkope variant nemen. Verschil merk je toch niet.
++ Morgen hockeyfeest :celb: :drank: