wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Jouw -/+ punt van de dag

VorigePage 82 of 466Volgende

--vandaag gepest met mijn computer op school, gewoon omdat mijn pc een 550 euro computer is en anderen hebben een pc van 2125 of 1700 euro pctjes:angry:

--43 op 100 voor het rapport op geschiedenis, gebuisd dus

--de tv kaart die ik voor me computer heb gekocht werkt niet op vista, 45 euro in het riool:raged:

--vandaag gepest met mijn computer op school, gewoon omdat mijn pc een 550 euro computer is en anderen hebben een pc van 2125 of 1700 euro pctjes:angry:

--de tv kaart die ik voor me computer heb gekocht werkt niet op vista, 45 euro in het riool:raged:

Waarom vindt jij het erg dat sommige andere mensen een duurdere computer hebben. ( niet naar mij kijken ;D) Niet iedereen heeft een supercomputer nodig.

+++++ mijn cpu naar 5.5 uur max gestrest maar max 40 graden

--  morgen weer school  :'(

++: zit nu in de les informatica

(ik zit dus op school  ;D ;D

++: zit nu in de les informatica

(ik zit dus op school  ;D ;D

Nou ben er blij mee :P Ik heb nog vakantie ;D

---- gisteren gevallen van mn fiets met het uitgaan, waarschijnlijk rib gekneusd en knie helemaal open.

--- doet echt PIJN.  :s

--- niet uit kunnen slapen vanwege de kop/rib/knie-pijn

en ik kan zo 1,2,3 niks positiefs verzinnen  >:(

Jezus, ik heb een computer van 30 euro en ze zijn allemaal jaloers op mij ;D ;) Waar woon jij, dan zullen we ruilen jij mag in Woensel (Eindhoven) wonen dan ga ik in Wassenaar ofzo wonen :P

++ gisteren goed om men flikker gehad, was veel te laat thuis ;D

++ vanavond goed veel drinken, heeft er iemand nog ideeen voor drank??? geen schmirnoff ofzo maar wat sterkers!

++ Ik ga vanavond dus logeren met een groep bij iemand op zolder!!

-- verveel me nu dus dood :geheim:

Jezus, ik heb een computer van 30 euro en ze zijn allemaal jaloers op mij ;D ;) Waar woon jij, dan zullen we ruilen jij mag in Woensel (Eindhoven) wonen dan ga ik in Wassenaar ofzo wonen :P

++ gisteren goed om men flikker gehad, was veel te laat thuis ;D

++ vanavond goed veel drinken, heeft er iemand nog ideeen voor drank??? geen schmirnoff ofzo maar wat sterkers!

++ Ik ga vanavond dus logeren met een groep bij iemand op zolder!!

-- verveel me nu dus dood :geheim:

Pisang, Patrikov van dat soort dingen  ;D

voor pisang moet je naar een speciaalzaak en geen van ons is 18 dus, patrikov heb ik nog liggen maar is ook niet geweldig :- misschien Malibou ofzo mixen met dubbel friss :P

Pisang hoef je geen 18 voor te zijn :). Kan je met 16 ook gewoon krijgen.

Malibu cola is wel lekker, moet je wel zo'n goedkope variant nemen. Verschil merk je toch niet.

++ Morgen hockeyfeest  :celb: :drank:

Hockeyfeest 8)............ ::) BREEZAHSLETJES :banaan:

^-^

VorigePage 82 of 466Volgende