Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van Robin op 30 augustus 2008, 14:02++++ Gisternacht optreden van de Jeugd v. Tegenwoordig. Was echt heel stoer, iedereen los.
Maar ook andere bekende rappers als Jiggy Dje en spacekees waren er en hadden een optreden
++++ Gisternacht optreden van de Jeugd v. Tegenwoordig. Was echt heel stoer, iedereen los.
Maar ook andere bekende rappers als Jiggy Dje en spacekees waren er en hadden een optreden
Citaat van basbulletje op 30 augustus 2008, 18:49++ 30 graden in de schaduw
- 45 in de zon
+++ vandaag een zuchtje wind gehad
++ 30 graden in de schaduw
- 45 in de zon
+++ vandaag een zuchtje wind gehad
Citaat van William op 31 augustus 2008, 03:07+++ nieuwe uitlaat binnen
- heb niet alle sleutels die ik nodig heb om me uitlaat te vervangen
+++ nieuwe uitlaat binnen
Citaat van Heisenberg op 31 augustus 2008, 08:30+++ nieuwe uitlaat binnen
uitlaat voor wat
? scooter, auto of iets dergelijks
?
uitlaat voor wat ? scooter, auto of iets dergelijks
?
Citaat van William op 31 augustus 2008, 10:11+ weekend
+ gisteren eindelijk een nieuwe geluidskaart en wat *ram in m'n computer gestopt
+ met een maat een oudere computer volledig uit elkaar gehaalt en daar wat ram uitgehaalt* en er zat nog een 2 jaar oude harddisk in met 40gb die die maat van mij net eentje nodig had omdat hij er geen had...
- werken...
+ weekend
+ gisteren eindelijk een nieuwe geluidskaart en wat *ram in m'n computer gestopt
+ met een maat een oudere computer volledig uit elkaar gehaalt en daar wat ram uitgehaalt* en er zat nog een 2 jaar oude harddisk in met 40gb die die maat van mij net eentje nodig had omdat hij er geen had...
- werken...
Citaat van William op 31 augustus 2008, 10:29+++ nieuwe uitlaat binnen
uitlaat voor wat
?
scooter
uitlaat voor wat
?
scooter
Citaat van William op 31 augustus 2008, 19:29- heel veel : morgen weer school met die kinderachtige klas (blijven zitten zuigt! :s)
- t was hier helemaal niet zo'n mooi weer, t regent. morgen waarschijnlijk ook. dus nog een - daarvoor.
+volgende week veest.
+deep fm draait nu (alweer) een rlxte plaat.
- heel veel : morgen weer school met die kinderachtige klas (blijven zitten zuigt! :s)
- t was hier helemaal niet zo'n mooi weer, t regent. morgen waarschijnlijk ook. dus nog een - daarvoor.
+volgende week veest.
+deep fm draait nu (alweer) een rlxte plaat.
Citaat van Farid. op 31 augustus 2008, 19:37--------------------------------------- Met voetbal 10-1 verloren, en het was maar 3 van de 10 x mijn schuld :'(
+++ Ziek mooi weer
- nu nog heet, ik zweet gewoon :-[
--------------------------------------- Met voetbal 10-1 verloren, en het was maar 3 van de 10 x mijn schuld :'(
+++ Ziek mooi weer
- nu nog heet, ik zweet gewoon :-[