do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Jouw -/+ punt van de dag

VorigePage 56 of 466Volgende

+++++ bijna weekend  8)

-+ = Echt zwaar benauwd hier.

-- = Kom niet verder met Half Life 2  :(

++ = € 110,- verdiend :banaan:

++ = Even wat lol gehad in het modjes forum

++++++++ = me psp weer ge-unbricked xD

-- = Zo warm met een plat dak >.<

++ Ja Wesley zekers lol :P

-- Ben moe

+++ Woensdag zwemmen met chicks  ::)

-- Ben moe!  :)

++++++++ nog maar 2 daggen en dat zit ik in het vliegtuig  :cool2:

-------------------------------- het bier is dit jaar weer duurder geworden op de kermis  :'( :buck:

-------------------------------- het bier is dit jaar weer duurder geworden op de kermis  :'( :buck:

Aah! wat zielig  :duivel:  Maar waarom is je naam nu Xel?  ???

wou wel eens een andere naam na 1.5 jaar. als je van rechts naar links leest heb je me echt naam  ;)

wou wel eens een andere naam na 1.5 jaar. als je van rechts naar links leest heb je me echt naam  ;)

Dat dacht ik al ^^ , waarom noem je je zelf dan niet gwn Lex, of Lex. ?  xD xel klinkt nogal raar xD

Dat dacht ik al ^^ , waarom noem je je zelf dan niet gwn Lex, of Lex. ?  xD xel klinkt nogal raar xD

ik ben raar  :D

VorigePage 56 of 466Volgende