Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van William op 9 juli 2008, 17:59++: heb de film Shutter gedownload en het lijkt mij wel een coole film (hij is nu aan het branden)
-----------------: super slecht weer :buck:
++: heb de film Shutter gedownload en het lijkt mij wel een coole film (hij is nu aan het branden)
-----------------: super slecht weer :buck:
Citaat van Heisenberg op 9 juli 2008, 20:51+ = Net even mijn pc geherinstalleerd dus alles is weer lekker clean
- = Moet weer al mijn spellen opnieuw installeren maar ja
- = Morgen werken maar wel 2 euro per uur voor wat typen ;D
+ = Morgen rapport op halen en dan hoef ik lekker helemaal niks meer voor school te doen en lekker genieten van de 9 weken vakantie :cool2:
+ = Net even mijn pc geherinstalleerd dus alles is weer lekker clean
- = Moet weer al mijn spellen opnieuw installeren maar ja
- = Morgen werken maar wel 2 euro per uur voor wat typen ;D
+ = Morgen rapport op halen en dan hoef ik lekker helemaal niks meer voor school te doen en lekker genieten van de 9 weken vakantie :cool2:
Citaat van William op 9 juli 2008, 21:28-- morgen weer 8 uur opstaan om boeken in te leveren en rapport te halen..
++ daarna wel officieel VAKANTIE!
🙂
-- morgen weer 8 uur opstaan om boeken in te leveren en rapport te halen..
++ daarna wel officieel VAKANTIE! 🙂
Citaat van Robin op 9 juli 2008, 21:29++ Vandaag boeken ingelverd
-- 36,60 boete omdat me aardrijkunsde boek weg is.. hahaha :buck:
++ Vrijdag rapport, zonder onvoeldoendes over, lekker voor de spaarpot O0
++ Vandaag boeken ingelverd
-- 36,60 boete omdat me aardrijkunsde boek weg is.. hahaha :buck:
++ Vrijdag rapport, zonder onvoeldoendes over, lekker voor de spaarpot O0
Citaat van William op 10 juli 2008, 05:46Ik heb mijn boek al ingeleverd ik moest ze in heb begin wel kopen en nu heb ik er 3 € voor gekregen :-[
----:slecht weer (hier in België)
Ik heb mijn boek al ingeleverd ik moest ze in heb begin wel kopen en nu heb ik er 3 € voor gekregen :-[
----:slecht weer (hier in België)
Citaat van William op 10 juli 2008, 09:46gefeliciteerd man.!
maar je handtekening klopt niet meer lol er staat: Frankrijk wordt hard van 2 tot 12 juli. :duivel:
gefeliciteerd man.!
maar je handtekening klopt niet meer lol er staat: Frankrijk wordt hard van 2 tot 12 juli. :duivel: