Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van Farid. op 27 september 2012, 07:21---- uitslapen gaat de laaatste tijd slecht
----- van 12 tot 17:15 naar school terwijl ik fifa 13 wil halen en non-stop wil spelen:ph34r:
Vanaf mijn Galaxy s2, een fijne dag!!
---- uitslapen gaat de laaatste tijd slecht
----- van 12 tot 17:15 naar school terwijl ik fifa 13 wil halen en non-stop wil spelen:ph34r:
Vanaf mijn Galaxy s2, een fijne dag!!
Citaat van William op 27 september 2012, 18:08+++ weekend!
+++ Babel, de Nieuwe LP van Mumford and Sons binnen!
Hij was al uitgelekt, ken hem nu een week ofzo. Heel vette plaat
+++ weekend!
+++ Babel, de Nieuwe LP van Mumford and Sons binnen!
Hij was al uitgelekt, ken hem nu een week ofzo. Heel vette plaat
Citaat van Tom op 2 oktober 2012, 12:41---- Had een talgklierontsteking op een niet al te fijne plek die freaking pijn deed, dus net even naar de dokter. Ja hoor, open gesneden en uitgeknepen. Fucking pijnlijk!
--- Ook nog grieperig met koorts, kan dus vanavond m'n SEH-dienst niet draaien...
+ Geen...
---- Had een talgklierontsteking op een niet al te fijne plek die freaking pijn deed, dus net even naar de dokter. Ja hoor, open gesneden en uitgeknepen. Fucking pijnlijk!
--- Ook nog grieperig met koorts, kan dus vanavond m'n SEH-dienst niet draaien...
+ Geen...
Citaat van svenholtman op 4 oktober 2012, 20:49+++ DukeN weer terug gevonden Haha. zal mn best doen meer te checken en hier en daar een berichtje te plaatsen (als ik iets te melden heb
)
+++ DukeN weer terug gevonden Haha. zal mn best doen meer te checken en hier en daar een berichtje te plaatsen (als ik iets te melden heb )
Citaat van Heisenberg op 4 oktober 2012, 21:14++ = League of Legends seizoen 2 play-offs beginnen zeer sterk.
+ = Dexter Seizoen 7 begint ook goed, maar twijfels bij het vervolg van de seizoenen
+ = CSI NY weer begonnen
-- = Breaking Bad / GoT wachten tot zomer 2013..
++ = League of Legends seizoen 2 play-offs beginnen zeer sterk.
+ = Dexter Seizoen 7 begint ook goed, maar twijfels bij het vervolg van de seizoenen
+ = CSI NY weer begonnen
-- = Breaking Bad / GoT wachten tot zomer 2013..
Citaat van Duken op 8 oktober 2012, 18:43+ Aan een heerlijk kopje Nespresso... hoeveel kan je genieten van een kopje koffie... mmmm!
+ Aan een heerlijk kopje Nespresso... hoeveel kan je genieten van een kopje koffie... mmmm!