Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van Robbert op 11 december 2011, 18:34+ Profielwerkstuk vorige week afgerond en ingeleverd; dinsdag presenteren. Hopelijk krijg ik een goed cijfer
!
+ Profielwerkstuk vorige week afgerond en ingeleverd; dinsdag presenteren. Hopelijk krijg ik een goed cijfer !
Citaat van Robbert op 13 december 2011, 04:19- Kan niet slapen door al het regen buiten.
+/- Presentatie profielwerkstuk vanavond. Hopen dat ik wakker blijf, anders maar een paar blikjes Red Bull naar binnen werken vanmiddag
.
- Kan niet slapen door al het regen buiten.
+/- Presentatie profielwerkstuk vanavond. Hopen dat ik wakker blijf, anders maar een paar blikjes Red Bull naar binnen werken vanmiddag .
Citaat van William op 13 december 2011, 14:43--- Morgen examen Frans en ik moet veel te veel woordenschat leren!!!
Sent from my Samsung Galaxy Gio using Tapatalk
--- Morgen examen Frans en ik moet veel te veel woordenschat leren!!!
Sent from my Samsung Galaxy Gio using Tapatalk
Citaat van Zombymario op 26 januari 2012, 14:02++++ Sta het over het algemeen goed voor op school
-- Toetsweek komt eraan
++++ Sta het over het algemeen goed voor op school
-- Toetsweek komt eraan
Citaat van William op 26 januari 2012, 15:36+ Net naar de kapper geweest.
++ Laatste tijd geen slechte zin op school
-- Rooster wordt veranderd ipv van maandag t/m woensdag stage wordt het nu dinsdag t/m donderdag.
+ Net naar de kapper geweest.
++ Laatste tijd geen slechte zin op school
-- Rooster wordt veranderd ipv van maandag t/m woensdag stage wordt het nu dinsdag t/m donderdag.