Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van Zombymario op 11 augustus 2011, 19:43+++ Vakantie is geslaagd
-- Ben best moe
+++ NES
+++ Vakantie is geslaagd
-- Ben best moe
+++ NES
Citaat van William op 12 augustus 2011, 12:54++ nieuw internetabonnement
-- vond de service van de ziggo monteur nou niet echt spetterend, ben zelf de kruipruimte ingekropen voor de nieuwe telefoonkabel....
++ nieuw internetabonnement
-- vond de service van de ziggo monteur nou niet echt spetterend, ben zelf de kruipruimte ingekropen voor de nieuwe telefoonkabel....
Citaat van Heisenberg op 12 augustus 2011, 21:45- = Heb helaas nog niemand gevonden die zijn Samsung Galaxy S II wilt ruilen tegen mijn iPhone 4.
- = Heb helaas nog niemand gevonden die zijn Samsung Galaxy S II wilt ruilen tegen mijn iPhone 4.
Citaat van Thijs. op 13 augustus 2011, 06:42[a]Jfk kijk ff in het android topic
++ top vakantie gehad
- volgende week vrijdag boeken ophalen.
++ Morgen verjaardag!!!
(15)
[a]Jfk kijk ff in het android topic
++ top vakantie gehad
- volgende week vrijdag boeken ophalen.
++ Morgen verjaardag!!! (15)
Citaat van Heisenberg op 17 augustus 2011, 10:21-- = Lol! Ik bel net pixmania, 0,03 cent per minuut, wat op zich probleem is, totdat:
- Ik krijg een vrouw aan de lijn, vertelde alles prima en zou een tegoed bon krijgen van het betaalde product. Opeens pats schiet die verbinding eruit en wordt het gesprek opgehangen!?
- Bel ik terug, order nummer weer ingevuld etc. etc. krijg ik te horen - "Onze klantenservice is gesloten, wij zien u graag terug op de volgende tijden - 9 uur 's ochtends tot 5 uur 's middags van maandag tot en met vrijdag. Ik kijk heel rustig op de klok: 12 uur en het is woensdag... -.-
Prima service hoor, die Pixmania! (not)
-- = Lol! Ik bel net pixmania, 0,03 cent per minuut, wat op zich probleem is, totdat:
- Ik krijg een vrouw aan de lijn, vertelde alles prima en zou een tegoed bon krijgen van het betaalde product. Opeens pats schiet die verbinding eruit en wordt het gesprek opgehangen!?
- Bel ik terug, order nummer weer ingevuld etc. etc. krijg ik te horen - "Onze klantenservice is gesloten, wij zien u graag terug op de volgende tijden - 9 uur 's ochtends tot 5 uur 's middags van maandag tot en met vrijdag. Ik kijk heel rustig op de klok: 12 uur en het is woensdag... -.-
Prima service hoor, die Pixmania! (not)