Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van Zombymario op 14 mei 2011, 13:32+++++++ Folders gelopen
--- Gene waar ik naartoe had gemaild om eventueel PKMN Stadium 2 te kopen heeft nog niet terug gemaild
++++ Net Pokemon Gold opgestart, ben al heel ver en heb Pokemon dat ik denk van: "WTF, hoe ben ik daar ooit aangekomen." Ik wist niet dat ik zo ver in het spel was.
+++ Weer is mooi
+++++++ Folders gelopen
--- Gene waar ik naartoe had gemaild om eventueel PKMN Stadium 2 te kopen heeft nog niet terug gemaild
++++ Net Pokemon Gold opgestart, ben al heel ver en heb Pokemon dat ik denk van: "WTF, hoe ben ik daar ooit aangekomen." Ik wist niet dat ik zo ver in het spel was.
+++ Weer is mooi
Citaat van William op 14 mei 2011, 14:33+++ nieuwe ketting op me motor nu rijd hij weer super :dans2:
+++ net terug uit amsterdam heb wat korten broeken en boxers gekocht
+++ nieuwe ketting op me motor nu rijd hij weer super :dans2:
+++ net terug uit amsterdam heb wat korten broeken en boxers gekocht
Citaat van William op 14 mei 2011, 14:52+++++++ voor de 8e keer op rij kampioen geworden (nu in de a1)
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
+++++++ voor de 8e keer op rij kampioen geworden (nu in de a1)
Citaat van William op 14 mei 2011, 16:11-- zojuist waarschijnlijk de allerlaatste aflevering van CSI NY ooit gedownload :'( :'( :'( :'(
-- zojuist waarschijnlijk de allerlaatste aflevering van CSI NY ooit gedownload :'( :'( :'( :'(
Citaat van Thijs. op 14 mei 2011, 20:03-+ 2de geworden in de competitie door een 5-4 verlies van de ''kampioen''
+++ Morgen met vrienden gezellig Twente-Ajax kijken.
-+ 2de geworden in de competitie door een 5-4 verlies van de ''kampioen''
+++ Morgen met vrienden gezellig Twente-Ajax kijken.
Citaat van Heisenberg op 14 mei 2011, 20:47-- zojuist waarschijnlijk de allerlaatste aflevering van CSI NY ooit gedownload :'( :'( :'( :'(
Damn ik zat hem ook te kijken. Please laat er een seizoen 8 komen
-- zojuist waarschijnlijk de allerlaatste aflevering van CSI NY ooit gedownload :'( :'( :'( :'(
Citaat van William op 14 mei 2011, 21:38-- zojuist waarschijnlijk de allerlaatste aflevering van CSI NY ooit gedownload :'( :'( :'( :'(
Echt he, hoop het zo erg!
Misschien dat je deze link kan waarderen trouwens:
Echt he, hoop het zo erg!
Misschien dat je deze link kan waarderen trouwens:
Citaat van Freddytje op 14 mei 2011, 22:58++++++ morgen een weekje survivallen in frankrijk
--- mis ik wel ajax-twente
++++++ morgen een weekje survivallen in frankrijk
--- mis ik wel ajax-twente
Citaat van William op 15 mei 2011, 11:28--- kreeg vanochtend een sms om 08:10 van hi terwijl ik nog lekker lag te slappen :s
+++ net lekker een rondje gereden
--- kreeg vanochtend een sms om 08:10 van hi terwijl ik nog lekker lag te slappen :s
+++ net lekker een rondje gereden
Citaat van Robbert op 15 mei 2011, 11:57+ DukeN ingehaald met meeste tijd online.
(http://www.duken.nl/forums/index.php?action=stats)
+ DukeN ingehaald met meeste tijd online. (http://www.duken.nl/forums/index.php?action=stats)