do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Jouw -/+ punt van de dag

VorigePage 398 of 466Volgende

Ok thnx, want ik wacht al sinds 5 december nu :( Ik heb al een mailtje gestuurd maar nu is die 5 dagen al niet online geweest >:(

Mmm gaat slecht daar dan. Heb er net nog 3 setjes bestelt 50$ totaal ;) 10-35 dagen levertijd:)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Jullie schuld ook gewoon. Ja ik had bij die besteld (jinmengesd). Dus ik dacht dat doe ik ook.. Stelletje.. >:(

Daar zou ik eerst ook kopen maar vond toen een andere:P deze leek mij namelijk niet zo betrouwbaar  ;) maarja, Je kan toch geld terug halen bij paypal? Beter doe je dat.

Ik heb betaald met visa, maar ja dan kan ik mn geld ook terug vragen. Maar ik wacht nog wel even af tot die weer online is. Én als 98% positief is vertrouw ik t wel. Marc, jij kan zeker niet mij die oortjes sturen voor de prijs die ik heb betaald? (a)

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Dat Facebook gedoe is gegarandeerd een hoax. Was vast wel op t.net verschenen als het waar was.

++ afspraak met decaan gemaakt om over buitelandse studie te praten :D:D:D:D:D:D

Nice bart, wat wil je gaan doen dan?

Ben van plan om een bachelor + master te gaan halen in de Verenigde Staten.

Sounds good. De hele mik mal in de vs. Toe maar. Ik zit er aan te denken om ook een buitenlandse studie te gaan doen. Maar ja, eerst nog maar mn havo afronden :P

VorigePage 398 of 466Volgende