Jouw -/+ punt van de dag
Citaat van Freddytje op 10 januari 2011, 14:48Ok thnx, want ik wacht al sinds 5 december nu
Ik heb al een mailtje gestuurd maar nu is die 5 dagen al niet online geweest >
Ok thnx, want ik wacht al sinds 5 december nu Ik heb al een mailtje gestuurd maar nu is die 5 dagen al niet online geweest >
Citaat van Marciej123 op 10 januari 2011, 15:02Mmm gaat slecht daar dan. Heb er net nog 3 setjes bestelt 50$ totaal
10-35 dagen levertijd:)
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Mmm gaat slecht daar dan. Heb er net nog 3 setjes bestelt 50$ totaal 10-35 dagen levertijd:)
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van Freddytje op 10 januari 2011, 15:05Jullie schuld ook gewoon. Ja ik had bij die besteld (jinmengesd). Dus ik dacht dat doe ik ook.. Stelletje.. >
Jullie schuld ook gewoon. Ja ik had bij die besteld (jinmengesd). Dus ik dacht dat doe ik ook.. Stelletje.. >
Citaat van Marciej123 op 10 januari 2011, 15:39Daar zou ik eerst ook kopen maar vond toen een andere:P deze leek mij namelijk niet zo betrouwbaar
maarja, Je kan toch geld terug halen bij paypal? Beter doe je dat.
Daar zou ik eerst ook kopen maar vond toen een andere:P deze leek mij namelijk niet zo betrouwbaar maarja, Je kan toch geld terug halen bij paypal? Beter doe je dat.
Citaat van Freddytje op 10 januari 2011, 17:30Ik heb betaald met visa, maar ja dan kan ik mn geld ook terug vragen. Maar ik wacht nog wel even af tot die weer online is. Én als 98% positief is vertrouw ik t wel. Marc, jij kan zeker niet mij die oortjes sturen voor de prijs die ik heb betaald? (a)
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Ik heb betaald met visa, maar ja dan kan ik mn geld ook terug vragen. Maar ik wacht nog wel even af tot die weer online is. Én als 98% positief is vertrouw ik t wel. Marc, jij kan zeker niet mij die oortjes sturen voor de prijs die ik heb betaald? (a)
Citaat van William op 10 januari 2011, 20:02Dat Facebook gedoe is gegarandeerd een hoax. Was vast wel op t.net verschenen als het waar was.
Dat Facebook gedoe is gegarandeerd een hoax. Was vast wel op t.net verschenen als het waar was.
Citaat van Freddytje op 11 januari 2011, 07:41Sounds good. De hele mik mal in de vs. Toe maar. Ik zit er aan te denken om ook een buitenlandse studie te gaan doen. Maar ja, eerst nog maar mn havo afronden
Sounds good. De hele mik mal in de vs. Toe maar. Ik zit er aan te denken om ook een buitenlandse studie te gaan doen. Maar ja, eerst nog maar mn havo afronden